🔴خلاصه تصمیمات #مجمع_عمومی_عادی سالیانه #دسبحا •️ زمان جلسه: 1405/04/01 راس ساعت 10:00 •️ سرمایه ثبت شده: 14,521,000 میلیون ریال •️ سود هر سهم: 203 ریال •️ سود نقدی هر سهم: 34 ریال •️ سود انباشته پایان دوره: 4,287,034 میلیون ریال عضو کانال اخبار مجامع شوید 👇 🆔️ @nabzemajame
-
Master
#شفارا
-
بورس۲۴ | Bourse24
رصد تحرکات حقوقی ها در بورس #وسپه در حال خرید #شاملا است. #فارما کیان #دجابر می خرد و #دشیمی می فروشد شخص حقیقی #شدوص می خرد #والبر در حال خرید #دسبحا و #کی_بی_سی است مجموعه #وغدیر در حال حمایت از #فولاژ و #وکغدیر است @bourse24ir
-
m g
شبندر بله ریزش می کنه شبندر با ریزش نفت میشه صفر تومن فردا بفروش ما بخریم سهام جای با علم و تجربه و صبورهاست
-
alikhan
وپاسار با 98همت سود ارزش بازار 486 همت #وبملت با 265همت سود ارزش بازار 437همت جل ل خ الق هر چیزی ما بورس ها دیدیم سامان ونوین رسیدن به بانک تجارت خ دا. یا ما رو از دست این د و ل ت اح م ق نجات بده دارایش ولو رو تابلو وپاسار سودی نساخته سودش فقط از تسعیر ارز هست ولی بانک ملت 60همت عملیات ساخته به غیر از تسعیر دلارش
-
کانال حاج علی
نیمه اول بازار فردا ؛ مناسب خرید و ورود به سهام ارزنده بازار✔️ نیمه دوم بازار رو 70% سهام مثبت بسته خواهد شد . سهام مناسب ورود 🔰 شاخص سازها ؛ #شپنا #شبندر #شراز #حکشتی #رمپنا #فارس #غکورش #وپاسار دارویی ؛ #دجابر #هجرت #دتوزیع #درازک غذایی ؛ #غشهداب #غشوکو #غدانه #غمینو تکسهم ها ؛ #ولملت #ختور #دروز #زفجر #شپلی
-
m f
وبملت فردا 200 سهم میره برای سرخطی..
-
صادقی
ثشرق الان 80 درصد به بالا در ضررم… مثل سرطان درمان نداره…
-
اخبار فارس
•️اوقات شرعی فردا سه شنبه 02 تیر 1405 به افق شیراز (احتیاط یک تا دو دقیقه ای لحاظ شود) 🌱وقت دعا ما رو هم به خاطر داشته باشید🌱 یاحق @akhbarfars
-
Alif
#دزهراوی ببا این گزارشات عالی رکوردار بودن در دارویی ها و افزایش 58 قلم از داروها و انتظار گزارش بهتر برای خردادماه این سهم دست نیافتی می شود. انروز که در این بازار اینطور عمل کرد! ورس24 : رکورد تاریخی دزهراوی در فروش اردیبهشت داروسازی زهراوی در اردیبهشت 1405 با ثبت فروش حدود 300 میلیارد تومان، یکی از مهم ترین نقاط عطف عملکردی خود را رقم زد؛ رکوردی که نه تنها در مقیاس ماهانه برای شرکت تاریخی است، بلکه نسبت به مدت مشابه سال قبل نیز 154 درصد رشد نشان می دهد.
-
ققنوس
#دزاگرس بنظرم دزاگرس اصلاح خودش را کرد و امروز صف فروشش جمع شد انتظار اینست که از فردا مثبت معامله شود !