جزئیات خبر | فروم
بازگشت به خانه
عدنان جعاوله | asd.asd
۲۱:۵۹:۰۷ ۱۴۰۵/۰۴/۰۱

غزر سلام جناب فامیل دور دوست عزیز بنده هیچ کدام از اندیکاتور ها و این بازی هایی که بازار سازان مخترعان ان هیچستند رو قبول ندارم . .سیستم معاملاتی بنده کاملا شخصی سازی هست که بعد از یازده سال کامل شده و با وینریت عالی جوابگوی معاملات بنده بوده بنده هم به صورت دلی در اختیار دوستان قرار میدم کسی دوست داشت استفاده می کنه دوست نداشت استفاده نمیکنه دلایل خرید کرمان پانزده روز دیگر روی نمودار خودشان را به شما نشان می دهند . مسیولیت معاملات شما بر عهده خود شماست . بنده خودم هر چه میخرم یا میفروشم رو صادقانه اعلام میکنم که خدارو شکر 90 درصد مواقع عالی عمل کردم

لیست اخبار