💎 «مسگون» سه شنبه 2 تیر در تمام کارگزاری ها «مسگون» صندوق بخشی در صنعت «فلزات اساسی» با تمرکز بر مس و نماد #مسگون در روز سه شنبه 2 تیرماه 1405 پذیره نویسی خواهد شد. تحولات قیمتی صنعت «فلزات اساسی» در کنار اینده ممتاز «مس» این صندوق بخشی جدید گروه فیروزه را به یکی از گزینه های جذاب بازار سرمایه تبدیل کرده است. 💎 تخفیف ویژه معاملات و خدمات اعتباری اختصاصی در کارگزاری فیروزه اسیا: https://in.firouzeh.com/kargozari https://in.firouzeh.com/kargozari 🔙👨💻واحد پذیرش و پشتیبانی کارگزاری فیروزه اسیا: 🔜 +982152461000 💎@firouzeh https://t.me/firouzeh/13146
-
یوسف عطائیان
#وبملت تابلو تو سه روز گذشته چی میگه میگه اولا خریدار قوی هست دوما فروشنده هیجانی هم هست سوما با کد به کد ایجاد هیجان بیشتر کرد و تا جایی که تونست دو سه روز باحوصله همرو بلعید از اینجا به باید برای مفت بری رقابت کنه پس حواستون به سهمتون باشه . پیشنهاد من به شما اینه سهامداری کنید و خودتون رو قاطی بازی بزرگان نکنید…
-
یوسف عطائیان
#وبملت تابلو تو سه روز گذشته چی میگه میگه اولا خریدار قوی هست دوما فروشنده هیجانی هم هست سوما با کد به کد ایجاد هیجان بیشتر کرد و تا جایی که تونست دو سه روز باحوصله همرو بلعید از اینجا به باید برای مفت بری رقابت کنه پس حواستون به سهمتون باشه . پیشنهاد من به شما اینه سهامداری کنید و خودتون رو قاطی بازی بزرگان نکنید…
-
روهان
خزامیا دوستان تا قیمت سهام خودرویی قطعاتی چندصد برابر نشه صف خریدای سنگین میلیاردی نداریم…ما عادت داریم هر چیزی رو به هزار برابر قیمت بخریم و الان با تخفیف 99/9 درصدی سهم رو نمیبینیم
-
مسعود دهقانی
فسوژ خرداد هم هیچ صادراتی نداشته رفت تیر
-
سلمان خان
ذوب یعنی سهام فجوش در بازار پایه یک سهام درپیتی ببینید چ رشد شارپی داشته حالا این سهام ذوب شرکت معتبر با حجم معاملات خوب عقلانی نیست بخواد توی این قیمتها بماند شخصا تا سود دستکم 100 درصدی باهاش هستم و هر فرصتی را خرید میزنم ✅🪙بماند یادگار تا پاییز این پیام سنجاق خواهد شد ✅🪙
-
روهان
خودرو تا قیمت سهام خودرویی قطعاتی چندصد برابر نشه صف خریدای سنگین میلیاردی نداریم…ما عادت داریم هر چیزی رو به هزار برابر قیمت بخریم و الان با تخفیف 99/9 درصدی سهم رو نمیبینیم
-
محسن جلالی
چنوپا تو این وضع بد اقتصادی به جای حمایت همش سرکوب میکنن سهمو بیچاره اونایی که بالا خریدن
-
مسعود دهقانی
ثبهساز بدونید کجا و چ قیمتی دارید میفروشید شرکت 6 ماهه 50 سود اعلام میکنه و گزارش خرداد بیاد دقیق تر میشه گفت
-
ایروانی ارشد کسب وکار
موج اخرین تحلیل امشب…موضوع بلوک شستا را دوستان فهمیدند…به وقت اهرمی ها
-
عدنان جعاوله
غزر ادعایی ندارم . ولی از 24 ساعت روز حد اقل 10 ساعت پای نمودار ها و ازمون خطا هستم