شپدیس 11 درصد در ضرر هستم فردا منفی بخوره میشه 14 درصد و اگر برگرده باز هم باید 11 درصد بیاد بالا تازه سربه سر میشم ولی اونایی که امروز و فردا میخرن 11 درصد سود می کنند
-
خودرو چی سهم خودرو اماده پرتابه پس سهام خوب چی با کدام حقوقی
-
🌱 نوسان سبز 💰
#جم خط روند بسیار معتبری داره از واکنش هایی که بهش داشته میشه اینو بفهمید ✅ با حدضرر 3500 قابل بررسی هست مسیولیت خرید و فروش به عهده شماست
-
فصبا امروز که تو این بازار خوب بود. انشالله روند ادامه دار باشه
-
غگیلا یه سوال سهامدارای عمده چی شدن یدفه؟
-
ف ف
غمینو معرکه من 160 تو سودم، بتونم 20 هزار اضافه میکنم اگر راه بده
-
🌱 نوسان سبز 💰
#خنور حدضرر 870 بررسی داشته باشید چند روزه معرفی کردم فعلا درجا زده مسیولیت خرید و فروش به عهده شماست✅
-
Atilaaa
#فروژ و اما در مورد صورت های مالی و تقسیم سود ،وضعیت شرکت و اینکه قرار نبود سودی در مجمع پیش رو تقسیم بشه از یکسال پیش برا همه مشخص بود همینطور موضوعات برق و تعرفه ان که شرکت هم بارها شفاف سازی کرده فروژ تا پایان سال به سود مثبت خواهد رسید و اتفاقات جالبی پیش روی فروش محصولات اتفاق خواهد افتاد نظر شخصی
-
خدایا شکررررررررت
خساپا سلااااااااااااام افشاااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااا اااااااااااااالف
-
آموزش الگو ها و استراتژی معاملاتی
خرید 8 میلیون سهم روز گذشته صندوق بیدار بر روی #شاملا 📌 شاملا امسال با نرخ سولفات پتاسیم 1.297.000، پودر سولفات سدیم داخلی 160.000 و نمک 62.300 تومان/تن و کلرید پتاسیم 400 دلار بر تن پتانسیل سود 2.83 همتی (567 تومن بازای هر سهم) رو داره 📌با فاند فعلی، محدوده 2200~2400 تمن سهم کم ریسک و پیشنهاد بررسی جهت خرید میشه..👌 📌 مهم ترین ریسک های شرکت، تغییر در قوانین و حقوق دولتی معادن و محدودیت های صادراتی هست یکم تیر محمد قرا
-
ف ف
ساروم فوق العاده داره حرکت میکنه ، دمت گرم