جزئیات خبر | فروم
بازگشت به خانه
Mohammad Khorasani دامنه فعالیتم صرفا همین سایت است. | strdesigner
۲۲:۳۵:۲۸ ۱۴۰۵/۰۴/۰۱

شپنا سلام خدمت دوستان خوب شپنایی درسته که الان وضعیت تحلیل تکنیکال سهام مختلف مخصوصا روزانه پیچیده شده (که از نظر من میشه همه موج اخیر رو موج یک گرفت و به دنبال سطوح 23-38-50-62 فیبوناچی اون برای ورود بود) اما توجه کنید این مورد نباید دلیل بشه که تحلیل بنیادی بیش از حد رنگ بگیره هرچند که عنایت به بنیاد هر سهم بسیار مهمه اما توجه کنید که تحلیل تمام و کمال این مورد در دایره اسناد سری هر سهم هست و اونچه در گزارشات میبینیم گاها یه پوسته فریبنده ست و بسیار اتفاق افتاده سهمی که مدتها درجا زده و در 9ماهه ضررهای سنگین گزارش کرده و حقوقی هم تمام مدت فروشنده جدی سهم بوده و به یکباره در 12 ماهه به سودهای 100 درصدی رسیده و بالعکس هم موارد زیادی بوده. یه مورد دیگه در مورد تکنیکال شپنا اضافه کنم گه تایم روزانه هرچند سیگنال خروج داده تایم هفتگی خروج تایید شده نیست و در صورت اصلاح محدوده 800 برابر با سطح 23 فیبو روزانه ست. شاد باشید و… .

لیست اخبار