📊 گزارش #رصدبازار از تغییرات سهامداران درصدی (نام اشنا) 🔋 ورود از لیست درصدی ها ➕ #ثعتما : خانم صفیه سعادتی • با خرید حدود 1.5 میلیون سهم ➕ #وامیر : اقای علی سیدعلیخانی • با خرید حدود 77 میلیون سهم 🔋 خروج از لیست درصدی ها ➖ #سیلام : اقای علیرضا فراهانی • با فروش حدود 15 میلیون سهم ➖ #فاما : اقای اکبر علیزاد راد • با فروش حدود 770 میلیون سهم ➖ #غشوکو : اقای وحید قاضی مطلق • با فروش حدود 10 میلیون سهم ➖ #چدن : اقای عبدالمجید انصاری • با فروش حدود 210 میلیون سهم 🟢 خریدهای شاخص ✔️ #خکار : اقای احمد شریفی • خرید 67 میلیون سهم به ارزش 10 میلیارد تومان ✔️ #غگیلا : خانم نیایش بالا زاده • خرید 3.9 میلیون سهم به ارزش 6.5 میلیارد تومان ✔️ #دامون : اقای سیدجواد جمالی • خرید 2 میلیون سهم به ارزش 4 میلیارد تومان ✔️ #غگیلا : خانم زهرا تنهایی • خرید 1.7 میلیون سهم به ارزش 3 میلیارد تومان ✔️ #غگیلا : اقای حسن بالا زاده • خرید 1.5 میلیون سهم به ارزش 2.5 میلیارد تومان ✔️ #بخاور : اقای احمد احمدی • خرید 4.4 میلیون سهم به ارزش 2.3 میلیارد تومان ✔️ #فاخر : اقای مصطفی بیاتی • خرید 1 میلیون سهم به ارزش 2.3 میلیارد تومان ✔️ #کترام : اقای امین همتی • خرید 8 میلیون سهم به ارزش 2.2 میلیارد تومان ✔️ #دزاگرس : خانم مرضیه صلاح • خرید 1.3 میلیون سهم به ارزش 2 میلیارد تومان ✔️ #مرقام : اقای حسین جعفری • خرید 2.1 میلیون سهم به ارزش 2 میلیارد تومان ✔️ #کاما : اقای علی سیدعلیخانی • خرید 5.7 میلیون سهم به ارزش 1.7 میلیارد تومان ✔️ #خبرنا : خانم مهری ملک پور • خرید 2.4 میلیون سهم به ارزش 1.6 میلیارد تومان ✔️ #قصفها : اقای حسین رستمی • خرید 7.2 میلیون سهم به ارزش 1.2 میلیارد تومان ✔️ #سدور : اقای فیروز منجیلی • خرید 600 هزار سهم به ارزش 1 میلیارد تومان ✔️ #ثنور : اقای جلیل ضیایی • خرید 2 میلیون سهم به ارزش 1 میلیارد تومان ✔️ #بموتو : خانم نسرین عطاران • خرید 3.6 میلیون سهم به ارزش 870 میلیون تومان ✔️ #لازما : اقای محمدجعفر فرد حسینی • خرید 100 هزار سهم به ارزش 700 میلیون تومان ✔️ #سبجنو : اقای سید مهدی راستی ثانی • خرید 120 هزار سهم به ارزش 500 میلیون تومان 🔴 فروش های شاخص ❌ #سباقر : اقای مصطفی بیاتی • فروش 3 میلیون سهم به ارزش 63 میلیارد تومان ❌ #فرابورس : اقای محمد شاهینی • فروش 5 میلیون سهم به ارزش 3 میلیارد تومان ❌ #کسعدی : خانم ازاده قاسمی • فروش 1.6 میلیون سهم به ارزش 1.8 میلیارد تومان ❌ #های_وب: اقای سید ایمان میری • فروش 550 میلیون سهم به ارزش 1.7 میلیارد تومان ❌ #کفرا : اقای علی سیدعلیخانی • فروش 10 میلیون سهم به ارزش 1.6 میلیارد تومان ⭕️ به هیچ عنوان این اطلاعات را به تنهایی معیار معامله خرید/فروش خود قرار ندهید @Boursc
-
یوسف عطائیان
#وبملت تابلو تو سه روز گذشته چی میگه میگه اولا خریدار قوی هست دوما فروشنده هیجانی هم هست سوما با کد به کد ایجاد هیجان بیشتر کرد و تا جایی که تونست دو سه روز باحوصله همرو بلعید از اینجا به باید برای مفت بری رقابت کنه پس حواستون به سهمتون باشه . پیشنهاد من به شما اینه سهامداری کنید و خودتون رو قاطی بازی بزرگان نکنید…
-
یوسف عطائیان
#وبملت تابلو تو سه روز گذشته چی میگه میگه اولا خریدار قوی هست دوما فروشنده هیجانی هم هست سوما با کد به کد ایجاد هیجان بیشتر کرد و تا جایی که تونست دو سه روز باحوصله همرو بلعید از اینجا به باید برای مفت بری رقابت کنه پس حواستون به سهمتون باشه . پیشنهاد من به شما اینه سهامداری کنید و خودتون رو قاطی بازی بزرگان نکنید…
-
روهان
خزامیا دوستان تا قیمت سهام خودرویی قطعاتی چندصد برابر نشه صف خریدای سنگین میلیاردی نداریم…ما عادت داریم هر چیزی رو به هزار برابر قیمت بخریم و الان با تخفیف 99/9 درصدی سهم رو نمیبینیم
-
مسعود دهقانی
فسوژ خرداد هم هیچ صادراتی نداشته رفت تیر
-
سلمان خان
ذوب یعنی سهام فجوش در بازار پایه یک سهام درپیتی ببینید چ رشد شارپی داشته حالا این سهام ذوب شرکت معتبر با حجم معاملات خوب عقلانی نیست بخواد توی این قیمتها بماند شخصا تا سود دستکم 100 درصدی باهاش هستم و هر فرصتی را خرید میزنم ✅🪙بماند یادگار تا پاییز این پیام سنجاق خواهد شد ✅🪙
-
روهان
خودرو تا قیمت سهام خودرویی قطعاتی چندصد برابر نشه صف خریدای سنگین میلیاردی نداریم…ما عادت داریم هر چیزی رو به هزار برابر قیمت بخریم و الان با تخفیف 99/9 درصدی سهم رو نمیبینیم
-
محسن جلالی
چنوپا تو این وضع بد اقتصادی به جای حمایت همش سرکوب میکنن سهمو بیچاره اونایی که بالا خریدن
-
مسعود دهقانی
ثبهساز بدونید کجا و چ قیمتی دارید میفروشید شرکت 6 ماهه 50 سود اعلام میکنه و گزارش خرداد بیاد دقیق تر میشه گفت
-
ایروانی ارشد کسب وکار
موج اخرین تحلیل امشب…موضوع بلوک شستا را دوستان فهمیدند…به وقت اهرمی ها
-
عدنان جعاوله
غزر ادعایی ندارم . ولی از 24 ساعت روز حد اقل 10 ساعت پای نمودار ها و ازمون خطا هستم