جزئیات خبر | فروم
بازگشت به خانه
محمدحسین طالبی | immdht
۲۱:۰۳:۱۹ ۱۴۰۵/۰۴/۰۱

سدبیر عملکردش نسبت به سال پیش بهتر بوده ولی زیان ده هست ضرر کردن و سود نساختن هزینه های شرکت بالاس ،جنگ خلل تو روند شرکت ایجاد کرده و سرمایه گذاریشون ضررده بوده الان در حال چیدن پرتفو هستند سهام شرکت بی جهت هست ، حتی کوچکترین زیر مجموعه شرکت ابتکار ایرانیان هم ضررده بوده

تعامل (Eng) 1.0
لیست اخبار