شپنا سلام ، اقای علیاری نظرتون درمود تاپیکو چیه ؟؟ خودتون دیگه از روند سهم خبر دارید ، بفرمایید .
-
محمدکاوه
#کرمان چقدر گفتم شخمی ترین سهمه فقط خروج اره چه سودی کلا ت6سال پشم ریال سود داده
-
خبرنا فردا سهم خبرنا گیر میاد بعد از تعطیلی عاشورا ( روز شنبه اینده) صف حرید تا…
-
Shahram_Kamali
#کرمان پرواز نزدیک است… دانایان و عاقلان و اگاهان دانند… شاخص کل بورس 21 میلیون واحدی داره چشمک میزنه… شاخص کل هم وزن 6.5 میلیون واحدی داره پالس ارسال می کنه…
-
بورس .
عیار غبشهر اجازه ورود نمیده سلطان سهم ها ست
-
بورس۲۴ | Bourse24
رصد تحرکات حقوقی ها در بورس بازارگردان خریدار #تایرا است سهمی با پی به ای کمتر از 4 و تقسیم 40 درصدی تاک دانا در #دعبید به اندازه تعهد عرضه کرده است @bourse24ir
-
سارا اخلاقی راد
شبندر شبندر با توجه به بنیاد وارزندگی سهم تا 5000 تومن جای رشد دارد سود سال 1405 به احتمال زیاد حدود 600 تومن خواهد بود
-
YAS borss
چنوپا اگر از 1550 برگشت نخوره ریزش تا 1200 خواهد رفت
-
المیرا اختیار
گشان من اگر جای صاحب سهم بودم، هر چه سریعتر سهم رو می اوردم روی رنج قیمت 5 الی 6 هزار
-
بورس .
عیار سهام درخواستی برای فالورهای محترم و دنبال کننده کان عزیز سهام شپنا…و نوین
-
📶📉سیگنال نقره ای📈
پابرجایی صف خرید قدرتمند #ناما تا دقایق پایانی تا این لحظه 25 میلیون سهم از صفش را دادند در حالی که بیش از 150 میلیون سهم از ان باقی مانده است.