جزئیات خبر | فروم
بازگشت به خانه
محمد1402 | abcd1402
۲۰:۴۵:۲۷ ۱۴۰۵/۰۴/۰۱

#حفاری هیچ جای نگرانی نداره رالی صعودی شروع میشه امسال بازدهی بسیار بالایی داره بعد از مجمع خواهید دید. فقط کمی صبور باشید اگر هنوز سهامدار حفاری هستید. من ریزش بیشتری را متصور نیستم.

لیست اخبار