فملی چند روزه خواهش کردم بفروشید.این منفی ها ادامه دارن
-
وبملت کم کم به سمت مثبت شدن حرکت می کنه اگه قصد خرید دارید سریع باشید که زود دیر میشه
-
داود
#خودرو نماینده سهامداران عمده ایران خودرو: اینده ایران خودرو را سرمایه انسانی و توسعه محصول می سازد . ایران خودرو باید به یک برند خوشنام و مورد احترام مردم تبدیل شود. وی افزود: ایران خودرو را به عنوان یک مجموعه با ظرفیت های بزرگ صنعتی دیدیم و تلاش کردیم تمرکز لازم را برای انجام اقداماتی که شایسته اعتبار و ارزش این برند است، داشته باشیم. این مجموعه حاصل سال ها تلاش، تجربه و سرمایه انسانی است و باید برای حفظ و ارتقای جایگاه ان تلاش کرد. وی همچنین به پروژه های توسعه ای ایران خودرو اشاره کرد و گفت: پروژه های متعددی در حوزه گیربکس های اتوماتیک، خودروهای هیبریدی، قطعات جدید، پلتفرم های نوین و فناوری های الکترونیکی در حال اجراست که تحقق انها نیازمند سرمایه گذاری، دانش فنی و استفاده از ظرفیت های نخبگان و متخصصان داخلی است.
-
چوبین⭐⭐⭐
گلدا چوبین# من کلا به اخبار اهمیت نمی دم . خودم تحلیل میکنم و خبرهای واقعی اینده بدست میارم . برای بنده تحرکات مهمه نه صحبت ها . تا چند وقت دیگه این پیامها رو میارم بالا . حالا بر فرض برخی قبول ندارن و میگن بازم سود می خواییم و بورس رشد می کنه . مشکلی نیست .خرید کردیم هم.نا رو نگه میداریم دیدید مدیریت پرتفوی و سرمایه چطور از ضرر اروند نجات داد
-
دپارتمان بورس
#رمپنا تکنیکال + تابلو خوانی خرید میانگین متحرک + مکدی صعودی tp1 = 20.000 ( +%11) tp2 = 22.000 ( +%21) 🗓1405/04/01 @departeman_ir
-
🔥🐳nofekran_crypto(سیگنال رایگان ارز_آموزش کریپتو)🧿🌱
🔤xan تایم 2ساعته🕒 جای خوبی برا سل نشون میده با اهرم 2 خوبه حد ضرر هم مشخصه اهداف اعداد مشکی✅
-
خساپا وقتی تو سازمان بورس کانون حمایت از سرمایه گزار حقیقی وجود نداره دیگه باید تا ته داستان رو بخونید
-
فرزاد
#شلرد 100 مدیر اسمی از شلرد نبردن ، از فارس از فولاد از…خیلیا بهتر اومد بالا 7 ماهه تولید خوابیده ،جنگ شد ،بهره بانکی میبرن بالا ، بازار قرمزه بازار سبزه و… حلال خور هست که جای منفی و عذاب دادن اورده بالا ناشکری نکن تولید نمیخواهیم قیمت سهم بیارن بالا همینجوری قبوله بهتره بره مجمع برگشتنی 40% باز کنه 400 تومن بالاتر باز کنن اون موقع ماجرا از نوع شروع میشه:) مدیر تولید نیست ولی من مدیریتش قبول دارم
-
📊 فــانـــد بورس 📈
‼️ #درازی تو مزایده 0.64% از نفت ستاره خلیج فارس شرکت کرد و با مبلغ 5000 میلیارد تومان برنده شد! واقعا باورم نمیشه. درازی با اختلاف بدترین شرکت پخش دارویی سال های اخیر بوده، سال گذشته کلا 192 میلیارد تومان سود ساخته و مارکت 1330 میلیارد تومانی داره. بعد رفته تو مزایده ستاره خلیج فارس! شرکت کرده و برنده شده، اونم به ارزش حدودا 4 برابر مارکت شرکت!! چرا واقعا؟ پخش دارویی چه ربطی به پالایشگاه داره خب؟! ➖➖➖➖➖➖➖➖ 📈 @FUNDBOURS 📊
-
○● Ebi_HajiAhmadi ○●
📉📈 #شاخص_غذایی { Daily Time } | اپدیت توجه : بازارهای مالی دارای ریسک میباشد بنابراین مسیولیت کامل خرید و فروش با شماست | تحلیل ها صرفا نظر شخصی است و هرگز توصیه به خرید و فروش نمیباشد. 🗓 تاریخ انتشار تحلیل : 1405.04.01 ♾️ در صورت نیاز تحلیل اپدیت خواهد شد .. #غپاک #غپینو #غگل #غدیس #غشهداب #غشان #غمارگ #غمینو ••• ♨️ @EBI_HAJIAHMADI HTTPS://ZIL.INK/EBI_HAJIAHMAD
-
اخبار شرکتها و مجامع
#کباده | شروع قدرتمند سال با جهش 66 درصدی درامد گزارش ماهانه کباده نشان می دهد شرکت سال مالی جدید را با عملکردی فراتر از سال گذشته اغاز کرده است. تهیه و تولید خاک نسوز استقلال اباده در اردیبهشت ماه موفق به ثبت 639 میلیارد ریال فروش شده که نسبت به اردیبهشت سال قبل 6 درصد رشد را نشان می دهد. اما نکته مهم تر عملکرد تجمیعی دو ماه نخست سال است. درامد فروش شرکت از ابتدای سال مالی تا پایان اردیبهشت به 1,157 میلیارد ریال رسیده که نسبت به مدت مشابه سال قبل 66 درصد افزایش داشته است؛ رشدی که نشان می دهد روند فروش شرکت در ماه های ابتدایی سال شتاب گرفته است. اختلاف قابل توجه میان رشد ماهانه 6 درصدی و رشد تجمیعی 66 درصدی نیز بیانگر ان است که فروردین ماه بسیار قوی تر از سال گذشته سپری شده و نقش اصلی را در جهش درامد دو ماهه ایفا کرده است. در مجموع، گزارش ماهانه کباده حاکی از ان است که شرکت سال 1405 را با روندی رو به رشد در فروش اغاز کرده و در صورت تداوم این روند، می تواند سال متفاوتی نسبت به دوره قبل رقم بزند. @akhbar_majame