جزئیات خبر | فروم
بازگشت به خانه
| boursshenas
۲۰:۳۵:۱۵ ۱۴۰۵/۰۴/۰۱

گشان اکثر سهامدارهای قدیمی از جمله خود من فقط از نظر اورده اولیه بالای شصت درصد توی ضرر هستیم و از لحاظ زیان مالی که طی این همه سال سهامداری کردن با احتساب تورم حداقل هزار درصد توی ضرر هستیم حالا ببین سهم کجا باید بره تا تازه سر به سر بشیم .

لیست اخبار