موج امروز شپنا فرصت خوبی برای ورود بود . با خبر رفع تحریم نفت و پتروشیمی سود خوبی در انتظار سهم های پتروشیمی هست
-
stock & options
🔵 مطابق با مزایده منتشر شده توسط درازی، ارزش کل پالایشگاه نفت ستاره خلیج فارس حدود 780 همت براورد می شود. 🔵 اگر ارزش پالایشگاه ستاره خلیج فارس را بر اساس مزایده اخیر حدود 780 همت در نظر بگیریم، سهم 49 درصدی تاپیکو در این پالایشگاه به تنهایی حدود 382 همت ارزش دارد. 🔵 این در حالی است که کل ارزش بازار تاپیکو حدود 261 همت است. @sstock_options
-
شپنا ممکنه ریزش نفت روی پالایشی ها تاثیر بزاره
-
کانال مجامع شرکتها
مجامع شرکتها: #ولتجار در مجمع عادی 23 ریال (از 220 ریال) تقسیم نمود. #ددام در مجمع عادی 745 ریال (از 931 ریال) تقسیم نمود. #پخش در مجمع عادی 487 ریال (از 1624 ریال) تقسیم نمود. #خعمرا در مجمع عادی 110 ریال (از 388 ریال) تقسیم نمود. #وافر در مجمع عادی 40 ریال (از 369 ریال) تقسیم نمود. #دفرا در مجمع عادی 1550 ریال (از 2731 ریال) تقسیم نمود. #دسبحا در مجمع عادی 34 ریال (از 203 ریال) تقسیم نمود. #شصفها در مجمع فوق العاده 5000 درصد افزایش سرمایه(پولی) داد.
-
میدکو مجمع را عقب بیندازید!!!! نباید به این اسانی مثبتها و رشدش کم شود. تقویتش کنید !! خیلی خیلی جای رشد دارد وقتی به 1000 تومن برسد تازه رشدش شروع می شود اخه این چندسال عقبگرد داشته وحالا باید جبران کند.
-
خمحرکه الان وقت خریده
-
mohamad231231
#شاخص_بورس خواهش می کنیم تا دلتون بخاد فردا سهم شسپا برای فروش هست خواستید یکی دو سال هم صبر کنید نصف این قیمتها بخرید همونطور که از 99 صبر کردید و 402 و 404 خروج نزدید لطفا دو سه سالی هم صبر کنید و زیر قیمت بخرید این سهم ها رو
-
خمحرکه سنگین ترین مقاومت سر راه 800 تومن. تا میتونید بخرید از 800 بگذره راهش باز میشه
-
Ss .sS
اهرم همین شپنا و فملی که نسبتا صعود داشتن هر کدام اگر مارکت های اروپایی امریکایی یا چینی بودن هر کدام حداقل 100 میلیارد دلار ارزش داشتن الان کل بازار 100 میلیارده
-
شبندر دوستان کمی شبندر دارم ممکنه ریزش نفت باعث ریزش شبندر بشه نفت بخواد به اوجش برسه زمان جنگ 50درصد باید بالا بیاد
-
mesbah.1364
#حشکوه مجید ح می گفت حجم مبنای 19 میلیونی توی اصلاح به کار میاد… راست می گفت😊