#حفاری خیلی از دوستان میبینم اینجا از سهم بد میگن که عمده دلیلشون اینه که سهم تو چند سال گذشته بازدهی مناسبی نداشته و رشدی نکرده . خب متاسفانه در 6 سال گذشته .یعنی از سال 99 تا همین اواخر سال گذشته تقریبا اکثریت بازار همین وضع رو داشتن . نمیگم همه سهام ها . میگم اکثریت اونها . که البته اون هم دلالیش زیاده . از سیاست های دولت بگیر تا ریسک های سیاسی و جنگ و غیره .. اما الان شرایط بنظر بنده داره تغییر میکنه . تا اینجای کار هم سهام خوب و بد با هم اومدن بالای شاخص 5 میلیون . اما… از این به بعد که رشد اصلی بازار رقم میخوره سهامی که بنیاد قوی و سود سازی و پی بر ای فوروارد خوبی داشته باشند از بقیه سبقت میگیرند . در بسیاری از کارگزاری ها و کانالهای حرفه ای . سهم حفاری جزو ارزنده ترین سهام حال حاضر شناخته میشه . این ارزندگی در رشدهای بزرگ بازار خودشو بهتر نشون میده و با کمی صبر نظر بازارو بخودش جلب میکنه شرایطی که حفاری در سالهای گذشته داشته . یعنی ف ساد و مانع تراشی ها برای رشد اون رو شخصا در چند سال گذشته شاید در بیش از 20 سهم بنیادی تجربه کردم و فکر نکنید این فقط حفاری بوده که اینجوری بوده . خودم تازه سهم رو خریدم و بنظرم اگر اتفاق خاصی در کشور از لحاظ تنش های سیاسی رخ نده . بورس رشد های خوبی رو تجربه میکنه البته با سهام ارزنده و بنیاد محور مثل حفاری…
-
الو بورس
📌در پی رفع تحریم نفتی ایران، قیمت خودروها از دقایقی قبل در بازار معاملات خودرو کاهشی شده است @Aloobours
-
BourseNews | بورس نیوز
📌در پی رفع تحریم نفتی ایران، قیمت خودروها از دقایقی قبل در بازار معاملات خودرو کاهشی شده است @BourseNews
-
پدرام راد
سهام سرخطی مد نظر #دتوزیع #حکشتی #رمپنا #هجرت #ونفت #تادیکو
-
میلاد عزیزی
اهرم 400نفر فالور عزیز که امروز با ما فول انرژی خریدند از فردا تا تارگت 3000تومن فقط سود ها را بشمارمد هرروز نظاره گر صف خرید انرژی باشید 💚💚💚
-
شپنا رفع تحریم های 60 روزه نفت ،،،این خبرو بچسب نه ریزش قیمت
-
سید پرویز گبیر
عزیز من شما به سهم های خودت برس سلام غشهداب وبملت و خودرو و دی حالا نمی دونم اینا رو کجا خریدی و تو سودی یا ضرر ، اما رو همین سهم ها تمرکز کن البته کوبیدن ثعمرا حرکت قشنگیه ، چون وقتی من خودم میفروشم ، همین کار رو میکنم ، منتهی الان وقتش نیست ، الان وقت رشده ، و با حرف گربه سیاه بارون نمیاد هیچ موقع .
-
💠 سامان تحلیل 💠
بیشترین ارزش معاملات اپشن در تاریخ 1 تیرماه ➖➖➖➖➖➖➖➖➖➖➖➖ 🆔 ادرس کانال های سامان تحلیل: تلگرام بله روبیکا 🌐سایت کارگزاری بانک سامان : https://samanbourse.ir ☎️ مرکز تماس و پشتیبانی: 43024000 - 91001347 💠در مسیر تحلیل،اگاهی و تحول… 💠 https://rubika.ir/samantahlil
-
غالبر یه زمانی غالبر از 800 بردن 9تومن همون گروه غنوشو نگه داشتن 6سال بین 600تا 1700 نوسان میداد با کاهش شناوری غنوش و افزایش شناوری غالبر انگار این سری تمرکز گروه مشترکشون رو غنوشه
-
وفردا دوست عزیز که گفتی از 60 تومن شده 180 بهتره بری قیمت بیمه های دیگه رو هم ببینی هیچ بیمه ای زیر 200تومن نیست
-
dnd
#شپدیس فردا اخر وقت بازار پر عرضه خواهد بود.خاکسپاری هفته اینده را فراموش نکنید