جزئیات خبر | فروم
بازگشت به خانه
مهران فرهنگ | mfarhang20
۲۰:۱۹:۲۲ ۱۴۰۵/۰۴/۰۱

#حفاری خیلی از دوستان میبینم اینجا از سهم بد میگن که عمده دلیلشون اینه که سهم تو چند سال گذشته بازدهی مناسبی نداشته و رشدی نکرده . خب متاسفانه در 6 سال گذشته .یعنی از سال 99 تا همین اواخر سال گذشته تقریبا اکثریت بازار همین وضع رو داشتن . نمیگم همه سهام ها . میگم اکثریت اونها . که البته اون هم دلالیش زیاده . از سیاست های دولت بگیر تا ریسک های سیاسی و جنگ و غیره .. اما الان شرایط بنظر بنده داره تغییر میکنه . تا اینجای کار هم سهام خوب و بد با هم اومدن بالای شاخص 5 میلیون . اما… از این به بعد که رشد اصلی بازار رقم میخوره سهامی که بنیاد قوی و سود سازی و پی بر ای فوروارد خوبی داشته باشند از بقیه سبقت میگیرند . در بسیاری از کارگزاری ها و کانالهای حرفه ای . سهم حفاری جزو ارزنده ترین سهام حال حاضر شناخته میشه . این ارزندگی در رشدهای بزرگ بازار خودشو بهتر نشون میده و با کمی صبر نظر بازارو بخودش جلب میکنه شرایطی که حفاری در سالهای گذشته داشته . یعنی ف ساد و مانع تراشی ها برای رشد اون رو شخصا در چند سال گذشته شاید در بیش از 20 سهم بنیادی تجربه کردم و فکر نکنید این فقط حفاری بوده که اینجوری بوده . خودم تازه سهم رو خریدم و بنظرم اگر اتفاق خاصی در کشور از لحاظ تنش های سیاسی رخ نده . بورس رشد های خوبی رو تجربه میکنه البته با سهام ارزنده و بنیاد محور مثل حفاری…

لیست اخبار