فنر سازی خاور (#خفنر) گزارش #فعالیت_ماهانه (#خرداد_1405) دوره 1 ماهه منتهی به 1405/03/31 سال مالی منتهی به: 1405/12/29 @NoavaranAmin ⭕️کاهش (23.19) درصدی فروش خرداد 1405 در مقایسه با ماه گذشته ✅رشد 103.32 درصدی فروش خرداد 1405 در مقایسه با خرداد 1404 ✅رشد 73.07 درصدی فروش 3 ماهه سال جاری در مقایسه با مدت مشابه سال گذشته تحلیل بیشتر در: @NoavaranCodal
-
نارنج اهرم اینکه از صف فروش رفت برای صف خرید و اونجا اینقدر حجم خورد تا قیمت پایانی به صفر درصد نزدیک بشه. معمولا دو اتفاق باعث این میشه: یا خالی کردن و یا اماده ان برای صعود. با توجه به اینکه سرانه خرید مثبت بوده و البته سعی بر بالا بردن قیمت پایانی کردن، بنظر برای صعود مجدد اماده میشیم ایشالا.
-
تکنو خرید حقوقی گواه این موضوع روزای دیگه هم جمع میکنه
-
علی علی
#سهامیاب با توجه به مشاهده کندی در سایت خوب سهامیاب که نقطه نظر فعالان بازار سرمایه و همچنین سهامداران را به اشتراک میگذارد، اماده کمک برای ارتقای سرورها و زیر ساخت فنی سهامیاب هستیم روشهای کمک میتواند ارایه خدمات و خرید ان خدمات در حوزه بازار سرمایه توسط کاربران سایت باشد #شاخص_بورس #وبملت
-
علی علی
#سهامیاب با توجه به مشاهده کندی در سایت خوب سهامیاب که نقطه نظر فعالان بازار سرمایه و همچنین سهامداران را به اشتراک میگذارد، اماده کمک برای ارتقای سرورها و زیر ساخت فنی سهامیاب هستیم روشهای کمک میتواند ارایه خدمات و خرید ان خدمات در حوزه بازار سرمایه توسط کاربران سایت باشد #شاخص_بورس #وبملت
-
بتا سهم
#حسیر در فروردین با فروش 756 میلیارد ریالی اغاز کرده است اردیبهشت این عدد با رشد 1209 میلیارد ریال و خرداد با 1324 میلیارد ریال مواجه بود و 3ماهه 3291 میلیارد ریال فروش داشت.
-
مها
#وسدید توی اتوبان ی تبلیغ جالب زده بود حقوق گرفتی ، طلا بخر! عزیزجان حقوق گرفتی ، با 500 هزار تومان ، سدید بخر با مازاد ، مازاد پولت بخر بگزار کنار در رو ی پاشنه نمیچرخه اگر طلا نبود ، خود مدیرانش دست و پا میزدند تا قیمت را بالا ببرند 1405/04/01
-
آکادمی بازارهای مالی(شربتی)
#دامین هنوز کراس(تقاطع) در قله مکدی حادث نشده که البته امروز صف فروش سهم در تایم پایانی بازار جمع شده 05.04.01
-
فولاد صنعت امین
وغدیر تحریم پتروشیمی برداشته شد این یعنی نصف مارکت بازار فردا صف خرید
-
تکنو حجم عالی خورد انقدر بنیاد سهم عالی شده که با 500 درصد رشد پی به ایش هنوز 70 هست بازم با گزارشات دیگه پایین میاد و سهم ارزندس
-
وسدید منم با خودم میگفتم سر به سر شدم ، می فروشم طلا میخرم… که لامصب نمی ذاره کسی سر به سر بشه