سومین فروش ماهانه جالب #دجابر از راه رسید و خرداد 6008 ،اردیبهشت 5022 میلیارد ریال فروش داشت . دجابر اولین ماه سال مالی را با عدد 2359 میلیارد ریالی اغاز کرده است در بهمن 2341و اسفند 1339 میلیارد ریال بود و 3 ماهه 5925 میلیارد ریال است در فروردین با فروش بسیار خاص 4491 میلیارد ریالی مواجه بود 6 ماهه 22460 میلیاردریال بوده و بیش از 3 برابر مدت مشابه قبل
-
وسدید البته الان بفروشم 170 تا بره 1000 شپلی بفروشم 340 میلیون سهم وسدید میتونم بخرم
-
تازه کار
وبملت امروز بر خلاف چهار روز گذشته سهامدار عمده 1.5 میلیارد اضافه کرده اکه فردا کندل تایید زد یه پله میشه خرید . چون مجمع در راه هست وجو بازار خوب نیست فعلا رنج میزنه بعد مجمع باید دید و روند بعد از ان مشخص میشه
-
بتا سهم
خرید بلوک کمتر از یک درصدی ستاره خلیج فارس توسط پخش رازی ارزش کل بلوک حوالی 780 همت بوده است. #شستا
-
Sara.saraee
#شلیا خدایا خودت کمک کن بعد از مجمع بتونم بفروشم😢😢 شرکت اتش گرفته از شانس من
-
ایروانی ارشد کسب وکار
موج نوشتار تحلیلی…به وقت شب قبل شب قبل نوشتار زدم تحرکات پالایش های مثبت است حتی یکی از دوستان این صفحه داشت نوشتار زدم فردا مثبت است ..اگر نوشتار دیشب دقیق میخوانید پالایشی خریده بودی تاپیکو اشاره داشتم دریکی از نوشتار…اهرمی ها را فروختید…پاینده سالم باشید
-
وسدید منم اگ شپلی بفروشم 170 میلیون میتونم بخرم
-
رضا حاجیان📈
#بالاس (افشاگری) سرانه خرید 8 میلیون سرانه فروش 96 میلیون #رضاحاجیان 1405/4/1 ---------------------------------------------------------- 📈کانال رضاحاجیان 👇👇👇👇👇 https://t.me/rezaboors
-
فرجام 538
#سباقر : خوب توجه کنید ! این سهم در سال 1403 ، 5108 ریال سود ساخته و در سال 1404 ، 32610 ریال سود ساخته… یعنی چه ؟ یعنی در سال 1404 ، 538 درصد افزایش سود سازی نسبت به سال قبل داشته !!! در دوماهه یِ اول سال 1405 ، 143 درصد بیشتر از دو ماهه یِ اول سال 1404 فروش داشته… این سهم 86% تولیدات خود را صادر میکند و دلار بدست می اورد و هر دلار را 150 تومان در بازار می فروشد… هفته یِ پیش نسبت P/E TTM سهم 12.01 بوده و با امدن گزارش نهاییِ سال 1404 ، این نسبت به عدد 6.41 تقلیل یافته !!! مقدار نسبت P/E FORWARD این سهم توسط معتبرترین سایتهای بورسی ، 4.41 محاسبه شده ! میدانید یعنی چه ؟… سوال : در میان 700 سهم بازار بورس ، یک سهم پیدا کنید که بهتر از سباقر باشد… منتظر گزارش فروش خرداد ماه این سهم هستیم .
-
بورس و ارز با رابینز (VIP)
#شپنا ✅ شپنا 1100میشه محدوده های سقف کانال اگه منفی بده میتونه واگرایی منفی هم داشته باشه تایم هفتگی در کل پالایشیها نسبت به سهمهای دیگه رشد بهتری داشتن و احتمال داره این محدوده کمی سنگین عمل کنند در کل محدوده های مقاومتی پیشنهاد خرید نداریم از سیگنالهای کانال پالایش 15000و شتران کف قیمتی سیگنال شد 📌@robbinstreders
-
بورس تهران
🔺مقایسه بازدهی صندوقی های درامد ثابت در این بین فیروزا با 8.61 درصد بازده سه ماهه در صدر جدول بهترین ها در بین 10 صندوق بزرگ درامد ثابت قرار دارد. برخلاف گذشته، اختلاف بازدهی بیشتر شده است به طوریکه با فرض ادامه رویه فعلی اختلاف بازدهی فیروزا با صندوق رتبه دهم به سالانه دو درصد میرسد!