🔱 #سیگنال_خرید 🔱 #تبرک باتوجه به اصلاح قیمتی وزمانی عالی وشروع حرکت پرشتاب ازروی خط روند صعودی معتبر وشکست خط روند نزولی می توان برای سهم اهداف بالایی رادرمیان مدت درنظر گرفت که البته مقاومت های سرراه مشخص شده اند ولی انتظار عبور سریع سهم ازاین مقاومت هامی باشد باتوجه به شتاب موجی که دران قرارگرفته است.(تومنفی ها مناسب خرید✅) ✔️حدضرروحدسود وقیمت خرید مشخص شده است.
-
شفن با توکل برخدا اماده صعود
-
موج #شستا #صبا #تاپیکو خرید بلوک کمتر از یک درصدی ستاره خلیج فارس توسط پخش رازی ارزش کل بلوک حوالی 780 همت بوده است
-
شستا #شستا #صبا #تاپیکو خرید بلوک کمتر از یک درصدی ستاره خلیج فارس توسط پخش رازی ارزش کل بلوک حوالی 780 همت بوده است.
-
گدنا با توکل برخدا اماده صعود عالی
-
بورس وان
〰️ #وپخش ❌ به سقف کانال و یکی از هدف های بلند مدت خودش رسیده 😄 در صورت عبور اهداف بعدی مشخص شده فعال خواهد شد. 📈 به نظرم این سقف را به راحتی میزنه اما بعد از عبور به همین سقف میتونه یک پولبک داشته باشه… 🗓 1405/04/1
-
در تاریخ بورس هرگز پیش نیومده انقد سهم خوب داشته باشیم پی بر ای 1 و 2 اکثر سهم ها خوبن از جمع کردن صف های امروز مشخص بود فردا بازار مثبته تا شاخص 5/700 بازار مثبته اونم رد کنه شاخص 8 میلیونی ممکنه بعضی سهم ها با تغییر دامنه نوسان تا پایان سال بالای هزار درصد سود بدن مثلا بانک پاسارگاد شپنا و خیلی سهم دیگه
-
ستمدیده بورس
#سصوفی خیلی برای چند روز تاخیر پرداخت سود ناراحت نباشید. این سهم یکی از بهترین سود نقدیهای بازارو داده و خواهد داد. اگه فرض کنیم dps سال دیگش 50% رشد داشته باشه، ب هر سهم حدود 4100 تومن یک سال دیگه سود نقدی میده. اگه ب قیمت پایانی امروز تقسیم کنیم، یعنی حدود 23% سود میده و توامان قیمت خود سهم هم با تورم بالا میره یعنی 23% به اضافه تورم رشد میکنه. مقایسه کنید با اجاره اپارتمان ک سالی 3 الی 4% تو تهران سود میده. ببینید چه طلایی دارید
-
عیار اگه بازاری اصلاح ندهد چه طوری سهم دست به دست شود ؟ اگه اصلاح ندهد ایا کسی جرات ورود دارد ؟ سهمی مثل شپلی رو نگاه کنید در چارت دو ماهه اش اصلا منفی نخورده شارپ فقط مثبت و صف خرید بازدهی سالانه بالای 400 درصد ایا افراد عادی جرات ورود به این سهم را دارند ؟ به خدا که ترسناک است و هل لحظه بوی ریزش میاد
-
مهدی
#وبملت هر شخصی که در بورس ایران فعالیت کرده ، خصوصا در این 5 ، 6 سال اخیر ، اگر بره وال استریت میلیاردر میشه. اونم دلاری.! از بس اینجا از همین پدرسوخته بازی ها دیده.!
-
مساوات آذربایجان
در ایین نواختن زنگ معاملات بورس در تابستان 1405؛ شرکت ملی مس مجوز تاسیس صندوق سرمایه گذاری ارزی دریافت کرد ▫️شرکت ملی صنایع مس ایران موافقت اصولی تاسیس صندوق سرمایه گذاری در اوراق بهادار با درامد ثابت ارزی را از سازمان بورس و اوراق بهادار دریافت کرد؛ صندوقی که با مشارکت بانک ملی ایران و شرکت تامین سرمایه کیمیا، با هدف توسعه ابزارهای نوین تامین مالی و جذب منابع ارزی برای پروژه های صادرات محور راه اندازی می شود. ▫️به گزارش پایگاه خبری مساوات، این موافقت نامه در ایین اعطای موافقت اصولی نخستین صندوق های سرمایه گذاری در دارایی های ارزی با درامد ثابت ارزی و نواختن زنگ معاملات بورس در تابستان 1405، با حضور محمدرضا عارف معاون اول رییس جمهور، سیدعلی مدنی زاده وزیر امور اقتصادی و دارایی، حجت اله صیدی رییس سازمان بورس و اوراق بهادار، سیدمصطفی فیض مدیرعامل شرکت ملی صنایع مس ایران و جمعی از مدیران ارشد بازار سرمایه، به شرکت ملی مس اعطا شد. متن کامل خبر در: https://mosavatnews.ir/?p=34196 🧨 کانال اخبار #مساوات_اذربایجان mosavatnews https://mosavatnews.ir/%d8%b4%d8%b1%da%a9%d8%aa-%d9%85%d9%84%db%8c-%d9%85%d8%b3-%d9%85%d8%ac%d9%88%d8%b2-%d8%aa%d8%a3%d8%b3%db%8c%d8%b3-%d8%b5%d9%86%d8%af%d9%88%d9%82-%d8%b3%d8%b1%d9%85%d8%a7%db%8c%d9%87%da%af/