جزئیات خبر | فروم
بازگشت به خانه
| vahidley2120
۲۰:۵۰:۵۴ ۱۴۰۵/۰۴/۰۱

عیار اگه بازاری اصلاح ندهد چه طوری سهم دست به دست شود ؟ اگه اصلاح ندهد ایا کسی جرات ورود دارد ؟ سهمی مثل شپلی رو نگاه کنید در چارت دو ماهه اش اصلا منفی نخورده شارپ فقط مثبت و صف خرید بازدهی سالانه بالای 400 درصد ایا افراد عادی جرات ورود به این سهم را دارند ؟ به خدا که ترسناک است و هل لحظه بوی ریزش میاد

تعامل (Eng) 1.0
لیست اخبار