#شاخص_بورس #وبملت #خودرو یعنی سایت جام جهانی راحت تر بالا میاد تا این سهامیاب خرابشده… اعصاب ملتو ریختین بهم…
-
دزاگرس امروز 3 تا از سهامداران عمده به سهام خود اضافه کردند که در مجموع حدود 22 میلیون می باشد که نشان دهنده ارزنده بودن دزاگرس می باشد
-
شپدیس از فردا احتمالا شپدیس و پالایشی ها حرکت کنن .چند دفه صف فروش ریخت .نشونه خوبیه .خبرای خوبی هم در مورد پترو شیمی ها اومده
-
فوق تخصص طلا و دلار و بورس امید استیوجابز
دلار بیشتر ریخت و شد 157000 فردا خودرو و خساپا و بورس مثبت میخورن مخصوصا خودرو و خساپا
-
من امروز شتران و شبندر فروختم 😵💫 فردا سر خطی بزنم 👍🏻 سرخطی نزنم 👎🏻
-
بورس۲۴ | Bourse24
«کگهر»: انتقال دارایی های در جریان تکمیل پروژه احیا به شرکت احیا فولاد گهرزمین به گزارش کدال نگر بورس24، شرکت معدنی و صنعتی گهر زمین دارایی های در جریان تکمیل مربوط به پروژه احیا را به شرکت احیا فولاد گهرزمین انتقال داد. https://www.bourse24.ir/news/358320
-
وبملت فردا طوفانی
-
سصفها متاسفانه پس از سقوط از ارتفاع 44000تومنی دیگه اون سصفهای قبلی نشد، البته حقوقی و بازارگردان که چه عرض کنم بازیگردان بد و نادرستی خم داره. من ساده گفتم -رو 44000 تومن- افزایش سرمایه میده-درست مثل شایعات یک سال گذشته- ولی همش پوچ بود و ی کله ریخت تا حدود 1000 تومن-اینو مطمین نیستم ولی حدودا درسته-
-
رضا ستاری
خنور ایشالا که این موج 3 از 3 باشه بره تا 1200 اگر موج 5 باشه بزور تا 1100 میره
-
وساپا صبح عرض شد، حقوقی ها در اکثر سهمها شدید خریدارن! چرا، رانت خبری معافیت تحریمی ایران رسما صادر شد. تمام
-
ایلیا رستمی
وبملت حقیقتا این سهم عین طلا هست هم سود میده این چند روز هم 10درصد اصلاحشو انجام داد عزیزان بدون شک اسفند ماه این سهم زیر 500تومان نخواهد بود من همیشه بیشترین سود رو از وبملت گرفتم سود سازی عالی کم ریسک نقد شوندگی عالی افزایش سرمایه به موقع و اصولی پی ای پایین نسبت به گروه بانکی ای پی اس بالا 🧿🧿🧿🧿🧿