سصفها متاسفانه پس از سقوط از ارتفاع 44000تومنی دیگه اون سصفهای قبلی نشد، البته حقوقی و بازارگردان که چه عرض کنم بازیگردان بد و نادرستی خم داره. من ساده گفتم -رو 44000 تومن- افزایش سرمایه میده-درست مثل شایعات یک سال گذشته- ولی همش پوچ بود و ی کله ریخت تا حدود 1000 تومن-اینو مطمین نیستم ولی حدودا درسته-
-
شبندر اونایی که امروز فروختن باز دوباره میان دوهفته پشت صف
-
اهرم سلام دوستان چند روز پیش گفتم صف فروشها شروع شده و فردا هم صف فروش هست تقریبا به غیر از پالایشی ها اونم تقریبا تا روز دوشنبه صف فروشه با حجم بالااز روز دوشنبه که اصلاح شاخص تا 4850 بیاد دوباره بازار رو به بالا هست اپشن بازها ط ها رو نفروشین برج 4 رو که بهتون بازار 3 روز بدهکاره و از فردا شروع به بالا رفتن میکنه ولی با حجم کم چون افست هست ولی زمانی که باز بشه رشد بالای 200 درصد و بهتون میدهبرای دوشنبه شروع به خرید ض ها بکنید خرید الان اشتباه محضه چون حبتب شدید داره اهرم وقیمتهاش غیر واقعیه پر سود باشید
-
وفردا فردا قطعا صفش جم میشه دوستان هرکس خواست بفروشه بره فردا دوستانی که نقد هستن بخرن از فروشنده های عزیز
-
محمد حسین کمال زاده
فزر به خرید حقوقی توجه کنید در کف ها و به صورت پلکانی
-
پالایش پالایش بخریم یا شبندر میشه توضیح بدید لطفا
-
گلدا سلام عصر بخیر ارس جان ببخشید دیدم نوشتید صندوق طلا منفی 20% نمیشد ولی من دارم کهربا _22% البته من کاریش ندارم منتظرم سر موقع میانگین بزنم
-
eng.sjhp 1352
حافرین حپارسا چه رشدی کرده چرا حافرین حرکتش لاک پشتی هستش
-
فرزاد
#شاخص_بورس #وبملت خوشحال نباش دولت پول نفت بیاد دستش هم سود بانکی میبره بالاتر ، هم نرخ ارز سرکوب میکنه و… باور نداری سال 92 مرور کن به محض توافق کل بازار ریخت در هر صورت اگر شر تحریم و بدبختی از کشور بره بازار بریزه هم ملالی نیست
-
Elham
شبندر شبندر دارای پی بر ای 5 و برای امسال با این قیمت زیر 4 است .بعد با فملی که 15 است مقایسه میکنی ؟
-
حسین بخششی
#پارسان تا 60 روز فروش نفت و پتروشیمی مجوز صادر شد ،ببینیم شرایط بر می گرده یا بهانه ایی دیگه برای اصلاح بازار درست می کنند.