اهرم اگر نفت بیاد روی 50 دلار که رو نمودار هم این و میشه دید طلا افزایش پیدا می کنه و شاخص کل هم همینطور. شاخص کل با طلا رشد می کرده و خواهد کرد حتی اگر روند نزولی داشته باشه که فعلا روند صعودیِ و یک لگ پرقدرت برای طلا وجود داره
-
محمد1402
#بترانس از لحاظ بنیادی جز بهترین سهامهای بازاره سال 1405 سود 150 تومنی میسازه ، فردا هم صف خرید خواهد شد و شاهد روند صعودی خواهیم بود.
-
Mahmod
#وپارس نگین بانکداری
-
اهرم شبندر خودش در بودجه سود رو 440 برای امسال دیده بعد با پی ای 2 براش مقاومت می چینند
-
نیو وان
#رمپنا صورت مالی شرکت واقعیه یا دوربین مخفیه؟😐 تلفیقی 184 همت سود خالص ساخته اونوقت مارکت شرکت 110 همت🤷♂️🤦♂️ و با این سود الان 365 همت سود انباشته داره، سه برابر مارکتش😐😐
-
سامان صادقی
شپدیس یادش بخیر سال 96 قیمت شپدیس 500 تومان بود در سال 1404 به 63 هزار تومان هم رسید
-
...... ......
سخزر سود واریز شد اما با این منفی هاش سود که هیچی از اصل سرمایه هم اب رفت .
-
گزارشات کدال (سود نقدی مجامع)📊
#دسبحا سود نقدی به ازای هر سهم به مبلغ 34 ریال
-
گلدا ثبهساز قرار بود پروژه بشه برای رشد 300 درصدی مثل فگستر که هدفش 1000 تومنه ولی لو رفت و با عرضه های سنگین به گل نشست
-
آرشیو چارت
📝شاخص گروه خودرو ⚫️در اخرین موج نزولی خودش قرار گرفته است 🔼با حد ضرر کف کانال رسم شده،گروه خودرو قابلیت شروع یک موج صعودی را دارد! 1 تیرماه 1405 🔗archivechart ✅ 🔼🕯📈📉🔽 https://t.me/+1SaTsMBj2c4yNTc0
-
امیر
#خنور وحشی ترین سهم بازار… با این سهم یا خوشبخت می شید یا متاسفانه بدبخت راه میانه ای وجود نداره…