🚩 هشدار به تحلیل گران: مغایرت فاحش در صورت های مالی «بیمه ملت» در بررسی اسناد مالی «بیمه ملت»، تناقض عجیبی بین «یادداشت های همراه صورت های مالی» و «گزارش تفسیری مدیریت» در ارقام رشته «درمان» دیده می شود که اعتبار گزارش های منتشر شده را با چالش مواجه می کند. 🔸 گزارش تفسیری مدیریت: حق بیمه سال 1403 را به اشتباه 4.3 هزار میلیارد ریال ثبت کرده است. 🔹 یادداشت های صورت های مالی: بر اساس ارقام دقیق این بخش، حق بیمه واقعی سال 1403 برابر با 147.1 هزار میلیارد ریال است. 🔸به نظر می رسد ارقام رشته «درمان» و «اتش سوزی» در گزارش تفسیری جابه جا شده است. این خطای فاحش باعث شده درصد رشد خیره کننده ای که در گزارش تفسیری (2307%) ذکر شده، غیرواقعی و فاقد اعتبار ریاضی باشد. مستندات برای راستی ازمایی: علاقه مندان می توانند برای مشاهده دقیق این مغایرت به موارد زیر در سامانه کدال (مورخ 1405/03/24، ساعت 17:44:28) مراجعه کنند: 📍 صفحه 26 از فایل «یادداشت های همراه صورت های مالی» 📍 صفحه 3 از فایل «گزارش تفسیری مدیریت» پیام به سهامداران: شفافیت یعنی دقت در اعداد؛ نه فقط انتشار ان ها. به تحلیل گران عزیز توصیه می شود برای تحلیل «بیمه ملت»، حتماً به یادداشت های صورت های مالی استناد کنند و نسبت به محاسباتِ «گزارش تفسیری مدیریت» با احتیاط بسیار بیشتری عمل کنند. #بیمه_ملت #بورس #شفافیت_مالی #گزارش_تفسیری #صورت_های_مالی #کدال #تحلیل_بنیادی 📰 **پایگاه خبری بیمه 24**؛ مرجع شما برای تحلیل های حرفه ای در صنعت بیمه: 📱 📱 📱 📱 تلگرام؛ T.me/bimeh24 واتساپ4؛ https://chat.whatsapp.com/HIKr22cHYUgKsHOg4i4xu1 اینستا؛ https://www.instagram.com/bimeh24.ir سایت؛ https://www.bimeh24.news/ ایتا؛ https://eitaa.com/bimeh24 بله؛ https://ble.ir/bimeh24 https://T.me/bimeh24
-
Dr.soleimani
#بجهرم صف سنگین ..فردا. ⛔️. ⛔️ ⛔️ فروش مفت ⛔️⛔️⛔️⛔️⛔️ممنوع⛔️⛔️⛔️⛔️⛔️⛔️⛔️⛔️⛔️
-
بورس با شاکر
#غالبر #تحلیل_درخواستی #واچ_لیست_ویژه #واگرایی_معمولی_مثبت روند مجدد کف قبلی رو شکست ولی RSI تایید نمی کند فروشش به خصوص در محدوده صف فروش پر ریسک است ورود مدیریت شده منطقی است به خصوص اگر حجم مشکوک ظاهر شد @shakerbourse
-
متین سرفراز
#ثاخت فراخوان مشارکت در تکمیل بزرگترین پروژه مسکونی تجاری تفریحی استان مازندران ( ایزدشهر)
-
گشان اقاجان 2یا3ماه قفل خرید منطقی نیست! درمجموع مسیر گشان صعودی خواهد بود. امانوسان هم داریم که جای نگرانی نیست. نباید غافلگیر بشیم وعجولانه تصمیم بگیریم شک ندارم اگر اتفاق خاصی نیوفته، امسال به امیدخدا قیمت پایه کارشناسی رو خواهد دید وسال اینده به سمت ارزش ذاتی خودش، حرکت خواهد کرد. اینکه زمانی میگفتن، ارزش واقعی هر سهم 50 برابر قیمت فعلی هست اغراق ورویاپردازی نبود واقعیتی بود که به امید حق تعالی، وباهمت مدیران پدیده، روزی ان راخواهیم دید. موفق وسربلند وپرسود باشید. یاحق
-
سخزر ملی واریز کردن اصلا حواسم نبود سود سهم سخزره ولی اپ بانکی ملی کار نمیکنه
-
Mhr
#دی بانکی که شش سال ضرر قطعی بمن زد و فریب داد ما رو بدون اینکه قیمت سهم حمایت بشه و مرتبا هم زیان سازی می کنه می ره سه هزار میلیارد تسهیلات نیروگاه میده و نیم میلیون سهام دماوند رو بالاتر از قیمت مسخره(که البته نه افشا می نه و نه پولی جابجا شده و فقط سفته بازانه بوده ).این بانک و مدیران و روسای اون چرا نکاهشون به سرمایه مردم و سهامدار و تعهد به اونها تا این حد سخیف و سطحیه.چرا تا این حد فریبکار و طلبکارانه نگاه میکنند.چرا باید فک کنن سهامداری که پولش رو اینجا خوابانده و صبر کرده حالا باید بفروشه تا شناوری زیاد پایین و اونها بخرند . و اصلا اگه همچین چیزی می خوان چرا صف فروش رو جمع نمیکنن.جمعدکنن و رها کنند خبر مرگشون .صف پر از فروشنده
-
شفارس بزودی سوپر گزارش خرداد ماه میشینه تو کدال! تا میتونید جمع کنید، این قیمتها برای یه شرکت شیمیایی که میتونه براحتی بالای 1000 میلیارد فقط فروش ماهانه ثبت کنه سوپر مفته!
-
بیغم قمی
#ثاخت تعیین حجم 3 میلیونی برای هر دستور خرید و فروش از شنبه محرک خوبی برای امدن پولهای بزرگ به سهم است و احتمالا امروز بهمین دلیل دو بار به صف خرید رسید.
-
شبندر با توجه به مجوز خزانه داری امریکا جهت فروش نفت خام و فراورده های پتروشیمی ایران سیو سود ممنوع و اضافه کنید اگر راه بده
-
شپدیس از زمان بازگشایی که فقط اذیت کردی ببینیم این ماه 40درصد میدی که تازه بشه مث بازگشایی مابقی