جزئیات خبر | فروم
بازگشت به خانه
امیر لرستانی | arcade
۱۷:۳۴:۵۷ ۱۴۰۵/۰۴/۰۱

غالبر چه زمانی میشه فروخت ؟ وقتی صف فروش بریزه صف غالبر چون گرونه 10 میلیونش سنگین حساب میشه این حجم رو فقط خریدار درشت میتونه برداره زمانیم سرکله همچین خریدارایی پیدا شد دیگه وقت صعود حالا سهمتم بخرن این پایین از فرداش باید حسرت بخوری بازار ما رشد کرده تو بورس تهران غیرممکنه سهمی که رشد نکرده خودشو به بقیه نرسونه با هر بنیادی که داره بلاخره نمیشه که سهمش از رشد شاخص فقط منفی بیشتر باشه

تعامل (Eng) 1.0
لیست اخبار