🔴تصمیمات #مجمع_عمومی_عادی_سالیانه #دفرا •️ زمان جلسه: 1405/04/01 راس ساعت 09:00 •️ سود هر سهم: 2,731 ریال •️ سود نقدی هر سهم: 1,550 ریال •️ سود انباشته پایان دوره: 18,950,672 میلیون ریال عضو کانال اخبار مجامع شوید 👇 🆔️ @nabzemajame
-
کاما سهمی با بنیاد عالی جاش این قیمت ها نیست این بازی هم برا اینه قبل روند صعودی یه عده باید خالی بشن
-
کاما فردا کلیت بازار صف خرید سنگین هست.
-
شبندر اونایی که امروز فروختن باز دوباره میان دوهفته پشت صف
-
اهرم سلام دوستان چند روز پیش گفتم صف فروشها شروع شده و فردا هم صف فروش هست تقریبا به غیر از پالایشی ها اونم تقریبا تا روز دوشنبه صف فروشه با حجم بالااز روز دوشنبه که اصلاح شاخص تا 4850 بیاد دوباره بازار رو به بالا هست اپشن بازها ط ها رو نفروشین برج 4 رو که بهتون بازار 3 روز بدهکاره و از فردا شروع به بالا رفتن میکنه ولی با حجم کم چون افست هست ولی زمانی که باز بشه رشد بالای 200 درصد و بهتون میدهبرای دوشنبه شروع به خرید ض ها بکنید خرید الان اشتباه محضه چون حبتب شدید داره اهرم وقیمتهاش غیر واقعیه پر سود باشید
-
وفردا فردا قطعا صفش جم میشه دوستان هرکس خواست بفروشه بره فردا دوستانی که نقد هستن بخرن از فروشنده های عزیز
-
محمد حسین کمال زاده
فزر به خرید حقوقی توجه کنید در کف ها و به صورت پلکانی
-
پالایش پالایش بخریم یا شبندر میشه توضیح بدید لطفا
-
گلدا سلام عصر بخیر ارس جان ببخشید دیدم نوشتید صندوق طلا منفی 20% نمیشد ولی من دارم کهربا _22% البته من کاریش ندارم منتظرم سر موقع میانگین بزنم
-
eng.sjhp 1352
حافرین حپارسا چه رشدی کرده چرا حافرین حرکتش لاک پشتی هستش
-
فرزاد
#شاخص_بورس #وبملت خوشحال نباش دولت پول نفت بیاد دستش هم سود بانکی میبره بالاتر ، هم نرخ ارز سرکوب میکنه و… باور نداری سال 92 مرور کن به محض توافق کل بازار ریخت در هر صورت اگر شر تحریم و بدبختی از کشور بره بازار بریزه هم ملالی نیست