جزئیات خبر | فروم
بازگشت به خانه
قاسم هاشمی | gh13581358
۱۷:۱۵:۲۹ ۱۴۰۵/۰۴/۰۱

ثشاهد خیر صبوری در بورس یعنی بعد تشخیص الگو زمان داده شود تا روند شکل بگیرد مادامی که کفی پایینتر زده نشده روند کاملا صعودی و پابرجاست کف پایینتری هم زده نخواهد شد ، در ضمن بنده یک میلیارد دو میلیارد تومن نمیخرم که بخوام دم به دم خارج شم و هیچ وقتم زیر 309% از،ثشاهد نگرفتم ولی اندفعه مثل سال 98 بالای هزار درصد رو اونم با این حجم تعداد سهم خواهم گرفت

تعامل (Eng) 2.0
لیست اخبار