#وامید قیمت سهم 6000ریال سود محقق شده 3614ریال در مجمع پیش رو ،سود به حق تقدم ها تعلق نخواهد گرفت.
-
وسپه سلام و وقت بخیر. کسی میدونه حق تقدم ها کی به نماد اصلی اضافه میشه؟ نکنه تا بخواد مثبت بشه، حق تقدم ها اضافه بشن و فشار فروش باشه و دوباره بیشتر از این ضرر کنیم.
-
کچاد دیروز فروختم فارس خریدم 6درصد تو سودم راحت شدم از این مزخرف
-
امیرعلی محقق
#جم_پیلن چارت هفتگی سهم ارزشمند و بنیادی جم پیلن: نزیدک حمایت و اواخر اصلاح است و بزودی روند مجددا صعودی خواهد شد.
-
سخزر خدا به #سخزر و کارکنانش خیر و برکت بده… بانک ملت واریز شد… 💐🌺💐🌺💐🌺💐🙏
-
بورس۲۴ | Bourse24
فروش «غمهرا» در نخستین فصل چهار برابر شد به گزارش کدال نگر بورس 24، شرکت گروه تولیدی مهرام که با نماد «غمهرا» در بازار سرمایه ایران فعالیت دارد.این شرکت در گروه محصولات غذایی طبقه بندی می شود. غمهرا هم اکنون گزارش خرداد ماه خود را بر سایت کدال منتشر کرد. https://www.bourse24.ir/news/358295
-
کگل دیروز فروختم فارس خریدم 6درصد تو سودم الان از این مزخرف راحت شدم
-
SBS67
#ثشاهد تا دیر نشده سرچ کن Lepars55 بیا ببین سهمتو کجا داری چوب حراج میزنی بهش
-
کانال اتاق فکر نخبگان بورس
شتاب (D) از صندوق های اهرمی با حباب منفی قابل توجه در نظر داشته باشید ایندکس پایین روند کلی رو نشون میده و ایندکس وسط روند نوسانی و کوتاه مدتی تر که در هر دو مورد شرایط صعود برقرار هست کماکان! فلذا به نظر میرسه عرضه ها در قالب پولبک به مقاومت شکسته شده قابل بررسی باشه؛ همچنین تا زمانی که تاییدیه ها نقض نشده، میشه روند صعودی نماد رو با ارتقای حد زیان و پایبندی به سیستم، دنبال کرد… هرگز توصیه به خرید و یا فروش نیست… #صرفا_نظر_شخصی @shakhesesabz 1405/04/01
-
محمد صالحی
بازم میتونید #عیار رو با نهال و سافرون مقایسه کنید امروز. زعفرون مثبت5 و طلا منفی 1 این 6% اختلاف هست. پیشنهاد هفته قبل👇👇👇
-
تکنیکالیست
#بجهرم معاملات سهم نشون میده که داره توسط یک گروه جمع میشه. احتمالا فردا صف خرید میشه