جزئیات خبر | تلگرام
بازگشت به خانه
کانال اتاق فکر نخبگان بورس | nokhbeganeboursechanel
۱۵:۳۴:۰۶ ۱۴۰۵/۰۴/۰۱

شتاب (D) از صندوق های اهرمی با حباب منفی قابل توجه در نظر داشته باشید ایندکس پایین روند کلی رو نشون میده و ایندکس وسط روند نوسانی و کوتاه مدتی تر که در هر دو مورد شرایط صعود برقرار هست کماکان! فلذا به نظر میرسه عرضه ها در قالب پولبک به مقاومت شکسته شده قابل بررسی باشه؛ همچنین تا زمانی که تاییدیه ها نقض نشده، میشه روند صعودی نماد رو با ارتقای حد زیان و پایبندی به سیستم، دنبال کرد… هرگز توصیه به خرید و یا فروش نیست… #صرفا_نظر_شخصی @shakhesesabz 1405/04/01

فالورها 903
تاثیر (Imp) 12.0
بازدید 12
لیست اخبار