شپنا سلام دوستان، روند کیسون چجوریه، ایا خرید بزنم یا بازم پایین میاد، چند روزیه صف خریده،،،
-
ثفارس ثفارس پله اول 600 پله دوم 300 پله سوم 100
-
Reza H
شرنگی نقره داغ کرد فروشنده ها رو
-
اقتصادبازدارنده
شرکت ملی مس مجوز تاسیس صندوق سرمایه گذاری ارزی دریافت کرد ↗️ شرکت ملی صنایع مس ایران موافقت اصولی تاسیس صندوق سرمایه گذاری در اوراق بهادار با درامد ثابت ارزی را از سازمان بورس و اوراق بهادار دریافت کرد؛ صندوقی که با مشارکت بانک ملی ایران و شرکت تامین سرمایه کیمیا، با هدف توسعه ابزارهای نوین تامین مالی و جذب منابع ارزی برای پروژه های صادرات محور راه اندازی می شود. 🧡 این موافقت نامه در ایین اعطای موافقت اصولی نخستین صندوق های سرمایه گذاری در دارایی های ارزی با درامد ثابت ارزی و نواختن زنگ معاملات بورس در تابستان 1405، با حضور محمدرضا عارف، معاون اول رییس جمهور، سیدعلی مدنی زاده وزیر امور اقتصادی و دارایی، حجت اله صیدی رییس سازمان بورس و اوراق بهادار، سیدمصطفی فیض مدیرعامل شرکت ملی صنایع مس ایران و جمعی از مدیران ارشد بازار سرمایه، به شرکت ملی مس اعطا شد. 🧡 این صندوق با سهامداری 49.5 درصدی شرکت ملی صنایع مس ایران، 49.5 درصدی بانک ملی ایران و یک درصدی شرکت تامین سرمایه کیمیا و با مدیریت شرکت تامین سرمایه کیمیا به عنوان بازوی تخصصی شرکت ملی مس در بازار سرمایه فعالیت خواهد کرد. 🧡 صندوق های سرمایه گذاری با درامد ثابت ارزی که برای نخستین بار با همکاری بانک مرکزی، سازمان بورس و اوراق بهادار و مرکز مبادله ارز و طلای ایران طراحی شده اند، با هدف جذب منابع ارزی راکد، توسعه ابزارهای سرمایه گذاری ارزی و تامین مالی پروژه های صادرات محور ایجاد می شوند. 🧡 این صندوق ها علاوه بر کمک به حفظ ارزش دارایی سرمایه گذاران، می توانند نقش مهمی در تجهیز منابع مالی، توسعه سرمایه گذاری های مولد و تقویت پیوند میان بازار پول و سرمایه ایفا کنند. @eghtesadebazdarande https://donyayebourse.com/node/72703
-
بتا سهم
#شبریز جلسه مجمع عمومی این شرکت در ساعت 10:00 روز سه شنبه مورخ 1401/03/31 در استان اذربایجان شرقی ،شهر تبریز به ادرس تبریز - بلوار استاد شهریار - جنب باغلارباغی - مجتمع فرهنگی، رفاهی پتروشیمی تبریز برگزار میگردد
-
محمد
وبملت 12میلیارد خروج پول داره الفرارررر
-
حکشتی خب تحریم نفتی هم لغو کردن حالا از فردا ی برگ سهم هم گیرت نمیاد
-
کوثر هییت مدیره محترم لطفا شما هم یه حرکتی بزنید یه افزایش سرمایه هزار درصدی تصویب کنید
-
ایران بورس
سلام و عرض ادب ،لطفا هیچ دوست عزیزی برپایه شایعات بی اساس بازار دست به معامله نزنه.اخیرا پیامی مبنی بر ورود بنده و جناب مهندس سلیمانی عزیز به سهم خاور مطرح شده به عنوان پروژه یا قیمت سازی یا سفته بازی. اولا شخصا سهام خاور در سبد دارم اما فعالیتی روی این سهم انجام نمیدم. ثانیا هیچ نوعی از همکاری بین بنده و این بزرگوار وجود ندارد و بنده عضو هیچ کانال یا گروه بورسی مجازی نیستم.تمرکز صد درصدی روی شرکت پرتوبار فرابر خلیج فارس دارم و عمده پرتفوی بنده شامل این سهم هست به علت اخبار و بنیاد واقعی و سرشار این شرکت درنهایت هرسهمی مسیر خودش رو برپایه پتانسیل های واقعی که دارد طی خواهد کرد و نیاز به هیچگونه دستکاری قیمتی وجود ندارد.بازار تعیین خواهد کرد هر اوراق بهادار باید چه قیمت منصفانه ای داشته باشد. و درنهایت جناب مهندس سلیمانی بزرگوار صفر تاصد تمرکز روی شرکت خودشون با عنوان عمران فارس دارند و هیچ جای دیگر فعالیتی ندارند. اگر هم داشته باشن مطمینا جوری نخواهد بود که ارزش بولد کردن به عنوان ورود جهت بازیگری و سفته بازی و این عناوین داشته باشه. ارادتمند "محمدامین محمدی"
-
فسبزوار از صف فروش خرید شد ، انتظار تکمیل خرید فردا را داشتم ولی فردا بازار سبز هست
-
قاسم هاشمی
ثشاهد اگه فردا کسی جرات داشت بره تو صف فروش این خط و این نشون