بکاب متاسفانه تارگت 260تومان برای بکاب فعال شد امروز 31/3/1405 قیمت فعلی بگاب 930
-
مهدی 1359
وغدیر دوستان بهتون تبریک میگن از فردا ب عکس روزای قبب باید وغدیر،رو سرخطی یخرن
-
Hasan Hasan
غناب برج 4 هم امد و ان دوستمون که همیشه پیام میزاشتش که برج 4 خبری بیاد توضیح بده ممنون چون کم کم میرسیم اخر سال
-
Jvad1998 خواجوی
فملی باسلام سود تقسیمی را یه براورد میزنین ممنون
-
قاسم هاشمی
ثشاهد کافیه به الگوی شاخص انبوه سازی نگاه بندازید چه کاپ بزرگی طی 6. سال تشکیل داده بزودی دسته فنجان تشکیل میشه و میبینید چه انفجاری در سهام انبوه سازی رخ میده 1405/4/1
-
شپنا با این خبر لغو تحریم فعلا به مدت 60 روز فردا صف پالایشی ها و بانکی و اهرمی ها و پتروشیمی ها سنگین سنگین خواهد بود تمام
-
احسان 641
شبندر دوستان اصلا با کارگزاری مفید به هیچ عنوان روی سرخطی زدن حساب نکنید. راس 8:45 سفارش میذاری ساعت 8:55 سفارش تون ثبت میشه. بهتره با کارگزاری های کوچکتر سرخطی سفارش بذارید.
-
Kor bakhtyari
خبنیان سهام زمین سوخته
-
سینرژی فارابی بیا این صندوقت را جمع و جور کن. غیر از پالایش و دارایکم که دولتی هستند صندوق دیگری نداریم که این همه از ناوش فاصله گرفته باشه.
-
ریشمک من هم دیروز هم امروز از صف فروش اضافه کردم
-
روح اله افشار
فزر عدنان اونس طلا و نقره چرا باید اینقدر شارپی ریزش داشته باشن؟!! داداش ، لطفا بیشتر و با شواهد بگو من هر چی چارت و اتفاقات رو چک می کنم چیزی پیدا نکردم