شبندر دوستان اصلا با کارگزاری مفید به هیچ عنوان روی سرخطی زدن حساب نکنید. راس 8:45 سفارش میذاری ساعت 8:55 سفارش تون ثبت میشه. بهتره با کارگزاری های کوچکتر سرخطی سفارش بذارید.
-
🇮🇷 بورسلند 🇮🇷
همانطور که اوایل بازار امروز، جاییکه قفل در صفوف سنگین فروش بودیم، عرض کردم؛ #امیدوار باشید و سهامدار… این بازار تازه جان گرفته است ✅🔥 اکنون هم عرض میکنم از فردا بازار سرمایه به مدار صعودی باز می گردد، مخصوصا فردا شاهد #صفوف_خرید سنگینی در بازار سرمایه خواهیم بود… 🔥 #پتروشیمی، #خودرویی ، #هلدینگی/ #تحریمی و #بانکی #بورسلند @bourselandgroup
-
به روایت نگاه
اهرم گفتیم که در سقف قیمت خبرهای بسیار شیرین منتشر میشه و تا حوالی کف بعدی ادامه دارد. وقتی کاهش قیمت به بیشترین حد درد می رسد سهامداری که تا اون موقع نفروخته بوده و با خبرهای شیرین قبلی سر می کرده به محض مشاهده ی بازار موازی که در حال زدن سقف هست از اهرم پیاده و سوار اون بازار به سقف رسیده میشه. از کفی به سقف دیگر. و اینگونه است که 2 تا 5 درصد افراد سود می کنند.
-
ثفارس فردا بهترین موقع برای میانگین کم کردنه…سهم از این پایین تر نمیره
-
💠 سامان تحلیل 💠
امار معاملات گواهی سپرده کالایی تاریخ 1 تیرماه ➖➖➖➖➖➖➖➖➖➖➖➖ 🆔 ادرس کانال های سامان تحلیل: تلگرام بله روبیکا 🌐سایت کارگزاری بانک سامان : https://samanbourse.ir ☎️ مرکز تماس و پشتیبانی: 43024000 - 91001347 💠در مسیر تحلیل،اگاهی و تحول… 💠 https://rubika.ir/samantahlil
-
خبهمن اصلا بفکر نوسان،،،،،نباشید،، با تورم موجود،کاهش ارزش ریال،ورود پول های درشت تا عید،بدون ریسک ج ن سهم زیر هزار نخواهیم داشت،،،
-
اواک 🙏
-
Satrap537
فملی مس
-
سعید ایروانی
غگلپا سود واریز شد مبارکه
-
Satrap537
فملی مدیر هر صورت ارزنده است حتی اگ رشد کرده باشد
-
بتا سهم
#شاراک جلسه مجمع عمومی این شرکت در ساعت 10:00 روز شنبه مورخ 1405/04/20 در استان تهران ،شهر تهران به ادرس خیابان ولی عصر(عج)، بالاتر از جام جم، جنب صدا و سیما، خیابان استقلال، مجموعه فرهنگی ورزشی تلاش، سالن شهید اوینی برگزار میگردد