#صندوق_طلا #کهربا 🔴 حمایت قوی: حوالی 14500 (مجددا تاکید میکنم لزوما قرار نیست حمایت ها رو ببینیم.) 🟢تارگت های امسال: محدوده سقف کانال (25000 و 30000) پ.ن: پست دیشب توی اینستاگرام در مورد تفاهم ترامپ و ج.ا رو اگه هنوزم ندیدی، حتما برو ببین. @ecoelham
-
وبملت فردا طوفانی
-
سصفها متاسفانه پس از سقوط از ارتفاع 44000تومنی دیگه اون سصفهای قبلی نشد، البته حقوقی و بازارگردان که چه عرض کنم بازیگردان بد و نادرستی خم داره. من ساده گفتم -رو 44000 تومن- افزایش سرمایه میده-درست مثل شایعات یک سال گذشته- ولی همش پوچ بود و ی کله ریخت تا حدود 1000 تومن-اینو مطمین نیستم ولی حدودا درسته-
-
رضا ستاری
خنور ایشالا که این موج 3 از 3 باشه بره تا 1200 اگر موج 5 باشه بزور تا 1100 میره
-
وساپا صبح عرض شد، حقوقی ها در اکثر سهمها شدید خریدارن! چرا، رانت خبری معافیت تحریمی ایران رسما صادر شد. تمام
-
ایلیا رستمی
وبملت حقیقتا این سهم عین طلا هست هم سود میده این چند روز هم 10درصد اصلاحشو انجام داد عزیزان بدون شک اسفند ماه این سهم زیر 500تومان نخواهد بود من همیشه بیشترین سود رو از وبملت گرفتم سود سازی عالی کم ریسک نقد شوندگی عالی افزایش سرمایه به موقع و اصولی پی ای پایین نسبت به گروه بانکی ای پی اس بالا 🧿🧿🧿🧿🧿
-
بورس با شاکر
#گزارش_عملکرد نمودار پنجاه نماد اول که بالاترین حجم اخرین روز نسبت به میانگین ماهانه را ثبت کردند صندوق ها لحاظ نشده است #تکنو 13.99 #وپخش 9.09 #سنوین 9.07 #دکیمی 8.59 #کیمیا 7.49 #دلر 7.35 #کمینا 5.9 #کوچین 5.86 #جوین 5.84 #سفاسی 5.71 #زکوثر 5.69 #غکورش 4.93 #شسپا 4.91 #حخزر 4.77 #شراز 4.73 #مدیریت 4.58 #فایرا 4.47 #فتوسا 4.33 #قرن 4.24 #کاسپین 4.14 #شپلی 4.04 #کدما 4 #تیپیکو 3.9 #سپید 3.87 #شبریز 3.57 #کقزوی 3.48 #انرژی 3.41 #دفارا 3.41 #ونوین 3.37 #ناما 3.31 #وخارزم 3.25 #دتماد 3.22 #غمهرا 3.16 #ددانا 3.16 #بپاس 3.15 #هرمز 3.13 #نیروترانسفو 3.11 #شپنا 3.07 #ونفت 3.04 #ساروم 3.04 #شبندر 2.94 #غمینو 2.88 #ساینا 2.84 #سمازن 2.84 #حپارسا 2.81 #فرابورس 2.78 #زگلدشت 2.78 #درازک 2.77 #ویسا 2.75 #بورس 2.72 @shakerbourse
-
شبندر شبندر میتونه مازاد فراوردهای ویژه خودشو صادر کنه با این مجوز , لب دریا هم که هست نسبت به بقیه پالایشگاهها محدودیت نداره
-
Satrap537
وبملت معلومه خیلی ارزندس. ولی بعد از وخارزم وتجارت وبصادر حتما
-
روح اله افشار
فزر 🚨🚨پیش بینی بورس فردا سه شنبه 2 تیر 1405 🚨🚨 در جریان معاملات امروز، بازار سرمایه پس از اصلاحی که از ابتدای هفته اغاز شده بود، با فشار عرضه و غلبه رنگ قرمز در بسیاری از نماد های بزرگ و شاخص ساز کار خود را دنبال کرد. با این حال، انچه وضعیت فعلی بازار را از یک فاز نزولی ساختاری متمایز می کند، تمرکز سرمایه گذاران بر روی نماد های بزرگ و لیدر های بازار است. در واقع بخش عمده فعالان بازار همچنان تحولات این نماد ها را به عنوان قطب نمای جریان نقدینگی دنبال می کنند و انتظار دارند با کاهش فشار فروش، این سهم ها از محدوده صف های فروش خارج شده و به سمت تعادل حرکت کنند. نشانه های این موضوع در نیمه دوم معاملات امروز قابل مشاهده بود؛ جایی که تعداد نماد های منفی بازار نسبت به ساعات ابتدایی معاملات به شکل محسوسی کاهش یافت و حدودا به نصف رسید. از منظر تکنیکال نیز بخش عمده ای از نماد های بازار طی هفته های اخیر موفق به عبور از سقف های تاریخی یا مقاومت های مهم سال گذشته شده بودند؛ بنابراین اصلاح فعلی را می توان در بسیاری از نماد ها به عنوان یک پولبک طبیعی به سطوح شکسته شده تفسیر کرد؛ رفتاری که در چارچوب تحلیل تکنیکال عموما به عنوان فرایندی سالم برای تثبیت روند صعودی شناخته می شود. بر همین اساس، در صورت تداوم کاهش فشار فروش و حفظ جریان نقدینگی در بازار، انتظار می رود معاملات فردا با فضایی متعادل تر و تمایل نسبی به سمت تقاضا اغاز شود. در این سناریو، بازار می تواند بار دیگر در ادامه هفته به سمت بهبود شرایط معاملاتی حرکت کند.
-
Amir FEYSALI
خساپا عرض سلام تحلیل خساپا فرم تایم هفتگی و ماهانه به شدت مناسب ورود تایم روزانه اصلاحی و فرصت خرید باتوجه به معاملات امروز و اختلاف قیمت اخرین معامله با قیمت پایانی فردا صف خرید ،البته کلیت بازار صف خریده در صورت عبور از 63تومان اهداف جذاب فعال میشه .