جزئیات خبر | فروم
بازگشت به خانه
ناصر انوری کندجانی | ar.3366
۱۶:۱۹:۳۳ ۱۴۰۵/۰۴/۰۱

ثشرق کسی که بیش از یک ساله تو این سهم هست. ضرر 60%با70%هیچ فرقی نداره باید صبر کنه حتما بعد افزایش سرمایه جبران میشه خروج این افراد اگه راه هم داد اشتباه فعلا

تعامل (Eng) 1.0
لیست اخبار