جزئیات خبر | فروم
بازگشت به خانه
| sedamary
۱۶:۲۰:۰۰ ۱۴۰۵/۰۴/۰۱

پالایش در روند نزولی هر موقع که نفروختم اولش احساس کردم که ضرر کردم اما در بلند مدت مطمین باشید حتی گند ترین سهام ها هم بالاخره به سود میرسند . درست مثل امروز که اولش در صف فروش بودم و بعد اینکه از صف فروش خارج شدم بلافاصله صف ریخت و صف خرید شد

لیست اخبار