طلا خریدار نداره نگران پول و سرمایه و سهام ما نباش
-
مهران سارو
شپدیس اخه چطور میان نظر میدین میگین تال صف خرید بود
-
اهرم سلام. فروش پالایش در صف فروش و خرید انرژی در صف خرید نتیجه تیزهوشی امروز ما و 400فالوویر عزیز سود امروز ما 7/24ـ درصد. با تشکر
-
خبنیان با توجه به رفتار بازیگر یک بار دیگه کف قبلی را می بینه و حتی به احتمال قوی کفو میشکنه و به 90 تومان میرسه اونجا میشه با خیال راحت وارد شد به دید بلند مدت
-
سفیدالین | سهام بنیادی کدال
رکورد فروش 317 میلیاردی #کسرا کاتالیست صنعتی، محصولیه که شرکت به دلیل حاشیه سود جذابش تمرکز ویژه ای روش داشته؛ افزایش نرخ خردادماه اثرش رو به خوبی در فروش شرکت نشون داده، اما کسرا علاوه بر فروش قدرتمند، تولید بالایی هم داشته و بخشی از این محصول رو به موجودی انبار منتقل کرده. این یعنی شرکت نه تنها از افزایش نرخ منتفع شده، بلکه روی محصولی با ارزش افزوده بالاتر متمرکز شده و بخشی از تولیدشو هم برای فروش در ماه های اینده ذخیره کرده. @sefidalin
-
مدیریت مالی
#سیسکو با عنایت به مجوز افزایش سرمایه به شماره مجوز DPM-IOP-04A-127 مورخ 1404/08/18 بر اساس تصمیمات مجمع عمومی فوق العاده مورخ 1404/09/08 افزایش سرمایه شرکت از مبلغ 85,000,000 میلیون ریال به مبلغ 125,000,000 میلیون ریال ( از محل مطالبات و اورده نقدی مبلغ 40000000 میلیون ریال ، میلیون ریال و از اورده نقدی با سلب حق تقدم از سهامداران فعلی مبلغ میلیون ریال ) در در #تاریخ 1405/03/31 در مرجع ثبت شرکت ها به ثبت رسیده است. @managefiscal
-
وبملت بهترین سهام بانک ها وبملت…اصلا نفروشید…برای نوسان گیری هم تجارت هر وقت سود گرفتی بزن بیرون تو فرصت های دیگه ورود کن
-
وبملت سلام دوستان باتوجه به خریدهای 20میلیاردی امروز فرصت خریدراازدست ندهید
-
فن افزار هدف اول1000
-
بیژن دانش
ثشرق توجه فرمایید. این نماد از نماد ثامان املاک و مستغلات بیشتری دارد و در مشهد و گردشگاههای اطراف شهر املاک وسیعی دارد و با خروج از صف فروش و چند کندل فول مثبت ، هدف اول قله 7000 تومان و سپس ایجاد قله جدید خواهد بود.
-
محمد حسن
#شلرد :یکی به اسمعیلی برساند برادر اذری به قول خودت 70 کیلیویی نصف محمودی لردگانی کمپرسور را که بار سنگین بوده اوردی کنداسور و فن ومن ها رو مردم الاف نکن هر جای چین هست گوانجو شانگهای پکن با پرواز ماهان هفتگی دارد بردار بیار. خدا وکیلی بخواهی یک هفته ای انجام می شود نخواهی انجام هم بدی بهانش پیدا میکنی شهر کرد ریل راه اهن تقریبا تمامه ریل اختصاصی بیار دم شرکت صادرات قفقاز و این طرف خودت با بندر خشک انجام بده صرف جویی هزینه حمل ونقل خوبی دارد ه من دیگه نمیتوانم بیام مجمع شهر کرد داد بزنم ریل راه اهن هم به نفع مردم منطقه است هم خط صادرارتی ویژه برای شهرهای اطراف می شود فقط حواست باشه هزینه کل خط را مثل ان وامهای ربا گونه ارزی کلا نکنن در پاچه سهامدار لردگان خط سراسری هست مال دولته پاچه سهامدار لردگان گشاد تر نشود لطفا