گزارشی از روند صندوق های طلا دو شنبه 1 تیر ماه وضعیت بازار : بدون نوسان ↗️ کمترین حباب کل: زمرد بیشترین حباب کل: عیار کمترین حباب قیمتی: زمرد بیشترین حباب قیمتی: عیار شمش محور ترین نماد : گنج و اتش سکه محور ترین نماد : زر محمد بیداروندی | اموزش صندوق طلا 🔹 @mohammadbidarvandi
-
بورس۲۴ | Bourse24
صعود 70 درصدی درامدهای عملیاتی «دتهران» در سال 1404 به گزارش کدال نگر بورس 24، شرکت داروسازی تهران دارو که با نماد معاملاتی «دتهران» در بورس اوراق بهادار تهران شناخته می شود، با انتشار صورت های مالی حسابرسی نشده 12 ماهه منتهی به اسفند 1404، کارنامه درخشانی را از عملکرد عملیاتی و مالی خود در سال گذشته به ثبت رساند. https://www.bourse24.ir/news/358301
-
آوای آگاه
#گزارش_بورس_کالا_سیمان 1405/03/31 ✅طی هفته منتهی به 31 خرداد 1.1 میلیون تن انواع سیمان در بورس کالا عرضه شد که با تقاضای 1.08 میلیون تنی رو به رو شد. ( افت تقاضای هفتگی به میزان 13.6% بود.) ✅ میزان عرضه سیمان تیپ 2 حدود 766 هزار تن بود که از این مقدار 449 هزار تن سیمان فله و 315 هزار تن سیمان پاکتی بود. ✅قیمت پایه سیمان فله و پاکتی به ترتیب 2.8 و 3.9 میلیون تومان بود که در نهایت سیمان فله با قیمت پایانی 2.86 میلیون تومان و پاکتی 3.97 میلیون معامله شدند. قیمت سیمان فله0.2% و پاکتی 1.8% کاهش داشت. ✅ در سیمان فله فقط 2 نماد با رقابت بالای 10% معامله شدند. در سیمان پاکتی هم رقابت بالای 6% نداشتیم. 📈در فله #سخاش بیشترین رشد قیمت را با 13% و نرخ 3.38 میلیون داشت. Ava.agah.com @Agahmoshaver
-
آپشن باز - اختیار معامله
🟢 ورود 21 هزار و 225 قطعه شمش نقره در خرداد ماه 1405 ورود شمش نقره به خزانه فلزات گران بهای بورس کالای ایران در خردادماه 1405 به بالاترین سطح از زمان راه اندازی این معاملات رسید و رکورد جدیدی را به ثبت رساند. در خردادماه امسال 21 هزار و 225 قطعه شمش نقره وارد خزانه بورس کالای ایران شد؛ اماری که نسبت به رکورد پیشین ثبت شده در اردیبهشت ماه 1405 با 16 هزار و 659 قطعه، رشد قابل توجهی را نشان می دهد و از افزایش استقبال فعالان بازار از بستر شفاف و رسمی معاملات نقره حکایت دارد. ➖➖➖➖➖ @optionbaaz
-
شستا رسانه
افزایش 133 درصدی سود خالص صباتک 🔹در مجمع عمومی عادی سالیانه شرکت خدمات مدیریت صبا تامین (صباتک) وابسته به شستا اعلام شد سود خالص این شرکت وابسته به شستا 133 درصد افزایش یافته است. 🔹این نشست با بررسی دستاوردهای سال گذشته، تصویب صورت های مالی منتهی به 29 اسفند 1404 و موافقت با توزیع سود نقدی 2350 ریالی به ازای هر سهم به کار خود پایان داد. www.ssic.ir/b/32320/ @shastamedia
-
تـبـادل نـظـر ڪـویـتـۍ
🟡 بازدهی صندوق های طلا از ابتدای جنگ تا امروز 🔻 عیار: 13%- 🔻 زر: 14%- 🔻 طلا: 15%- 🔻 نفیس: 15%- 🔻 ناب: 16%- 🔻 جام طلا: 19%- 🔻 رز ترنج: 20%- 🔻 طلای 18 عیار: 21%- 🔻 دلار: 3%- 📊 برخلاف تصور بسیاری از فعالان بازار، نه تنها صندوق های طلا، بلکه خود طلای 18 عیار نیز از ابتدای جنگ بازدهی منفی ثبت کرده اند. در این میان، دلار تنها 3 درصد افت داشته و عملکرد بهتری نسبت به بازار طلا از خود نشان داده است. ✍️ این امار نشان می دهد که در دوره های پرریسک، لزوماً طلا و صندوق های طلا بهترین پناهگاه سرمایه نیستند و رفتار نقدینگی می تواند مسیرهای متفاوتی را انتخاب کند.
-
شپنا وبملت شپنا خراسان فملی ساوه سهم با خیال راحت بخر عشق کن
-
خرینگ این سهم چرا رشد نمیکنه eps خوب، تکنیکال خوب.
-
ثشرق فعلا روند نزولیه و هرروز منفی 3 خیلی بعیده افزایش سرمایه بخاد جبران ضررهای ملت باشه صادق باشیم✋️✋️✋️
-
پذیره نویسیها
مجوز تاسیس صندوق سرمایه گذاری ارزی برای «تکیمیا» صادر شد💎 شرکت تامین سرمایه کیمیا از موافقت سازمان بورس با تاسیس صندوق سرمایه گذاری «در دارایی های ارزی با درامد ثابت ارزی» خبر داد. پ ن: این همون صندوق ارزیه که قبلا خدمتتون گفته بودیم؛ با مشارکت بانک ملی، ملی مس و تکیمیا انجام میشه…اعلامیه پذیره نویسی و شرایطش به محض اینکه بیاد خدمتتون اطلاع رسانی می کنیم #به_اشتراک_بذاریم ⚜@pazerahnavesi
-
عیار برای مفبد،صندوق اهرمی توان و صندوق طلا فرقی نداره،هدفش گرفتن نوسان و کارمزد از حقیقی هست