#ابنیه خیلی جالبه، ما تازه فهمیدیم سهامداران هم درجه بندی شدن! 😳😐 ظاهراً برای فروش سهام، اول باید شرایط شما بررسی بشه؛ اگر از نظر شرکت «معسر» تشخیص داده بشید، شاید افتخار خرید سهامتون نصیبتون بشه! 😂 یعنی دیگه عرضه و تقاضا و بازار و نقدشوندگی کشک؟! 😉 تشخیصش هم ظاهراً با خود دوستانه؛ یکی مجازه بفروشه، یکی نه! 😏 حالا لطفاً کسی سوال نپرسه و گیر نده… فقط بگید: 👏👏 به به… دم شرکت گرم… چه حمایت خلاقانه ای از سهامداران! 😒😂 #نقدشوندگی_حق_سهامدار #حمایت_واقعی #ابنیه https://t.me/Padidehtalayi9
-
کانال حاج علی
▫️تثبیت نرخ سیمان با افت نسبی تقاضا میانگین موزون نرخ فروش سیمان بورسی ها در 30 و 31 خرداد نشان می دهد پس از رشدهای قابل توجه ابتدای سال 1405، قیمت ها در بیشتر مناطق به فاز تثبیت رسیده اند و در برخی عرضه ها افت های محدود دیده می شود. با این حال، شمال غرب همچنان تقاضای پایدارتری دارد و در جنوب و شرق کشور رقابت های بهتری شکل گرفته است. در این هفته، 650 هزار تن سیمان عرضه شد و تقاضا به 653 هزار تن رسید. نمادهای #سبهان، #سخاش، #سهرمز، #ساروم و #سفانو بالاترین نرخ ها را ثبت کردند.
-
سینرژی به اطلاع کلیه کارگزاران و مشتریان محترم می رساند؛ وفق ماده صد و پنج مکرر دو دستورالعمل معاملات کالا و اوراق بهادار قابل معامله در بورس انرژی ایران، بخشی از معاملات صندوق سرمایه گذاری مبتنی بر کالای فارابی در نماد (سینرژی) در بازار سایر اوراق بهادار قابل معامله بورس انرژی ایران امروز دوشنبه مورخ 1405/04/01 مورد تایید قرار نگرفت. معاونت عملیات و نظارت بر بازار
-
تکیمیا دیگه دست نیافتنی شد
-
تحلیل بازارهای مالی نیما عرفی
🟡 بازدهی صندوق های طلا از ابتدای جنگ تا امروز 🔻 عیار: 13%- 🔻 زر: 14%- 🔻 طلا: 15%- 🔻 نفیس: 15%- 🔻 ناب: 16%- 🔻 جام طلا: 19%- 🔻 رز ترنج: 20%- 🔻 طلای 18 عیار: 21%- 🔻 دلار: 3%- 📊 برخلاف تصور بسیاری از فعالان بازار، نه تنها صندوق های طلا، بلکه خود طلای 18 عیار نیز از ابتدای جنگ بازدهی منفی ثبت کرده اند. در این میان، دلار تنها 3 درصد افت داشته و عملکرد بهتری نسبت به بازار طلا از خود نشان داده است. ✍️ این امار نشان می دهد که در دوره های پرریسک، لزوماً طلا و صندوق های طلا بهترین پناهگاه سرمایه نیستند و رفتار نقدینگی می تواند مسیرهای متفاوتی را انتخاب کند.
-
کهمدا فردامثبت
-
بیدار بورس
🟣 رکورد ورود پول حقیقی به درامدثابت ها شکست ◀️ در جریان معاملات روز جاری ارزش معاملات خرد بازار صندوق های درامدثابت به 39.2 همت رسید. ◀️ همچنین در جریان معاملات روز جاری شاهد ورود گسترده پول حقیقی از صندوق های درامدثابت بودیم؛ در جریان معاملات امروز نزدیک به 6.6 همت پول حقیقی به صندوق های درامدثابت وارد شد!! ◀️ صندوق #سپر نیز موفق به جذب 170 میلیارد تومان منابع حقیقی شده است که سهم 2.5 درصدی از کل ورود پول حقیقی را به خود اختصاص داده است. @bidarbourse
-
سهم گلچین
📌با حضور معاون اول رییس جمهور و وزیر اقتصاد؛ مجوز تاسیس نخستین صندوق سرمایه گذاری ارزی به بانک ملت اعطا شد ر مراسمی با حضور معاون اول رییس جمهوری، وزیر اقتصاد، رییس سازمان بورس و اوراق بهادار و مدیرعامل بانک ملت، مجوز تاسیس نخستین صندوق سرمایه گذاری در دارایی های ارزی با درامد ثابت ارزی به بانک ملت اعطا شد. https://ex.agah.com/ref/AD9581/login
-
Fundatechnicals
🟢مقایسه بازدهی 3 ساله صندوق های اهرمی #موج 430 درصد #توان 207 درصد #اهرم 171 درصد شاخص کل 161 درصد ✍️اگه بنا به انتخاب صندوق اهرمی به دید بلند مدت باشه به نظر صندوق موج یک سر و گردن از بقیه گزینه ها بالاتر باشد. تقریبا بازدهی حدود 3 برابر شاخص کل داشته و عملا به گزینه قابل اعتماد تری تبدیل شده است @tahlil_center 💠
-
صندوق های طلای بورس ایران
•️▫️ الان طلا 18 عیار با دلار 158 تومن داره قیمت میخوره صندوق های طلا هم با دلار 156 ، 157 تومن… ⬇️ اصلاح سنگین و همزمان اونس جهانی طلا و دلار داخلی فشار زیادی به سرمایه گذاران طلا وارد کرد.. 🧮 اگر بخوایم اقتصادی نگاه کنیم، 👈 سرمایه گذارانی که فقط رو طلا بودن، بجز کاهش ارزش شدیدی که متحمل شدن، یک هزینه فرصت از دست رفته بنام بورس هم باید تو محاسباتشون لحاظ کنن… 💎 نکته اساسی اینه که باید سبدی از دارایی داشت و رو یک دارایی یا یک بازار قفل بودن خودش یک ریسک بسیار بزرگ محسوب میشه… ------------------------------------- 🖋 شهریار ابراهیم 1405/04/01 #طلا #عیار #صندوق_طلا👇 https://t.me/+bHOklXFcpZ00ZmIx
-
پالایش در روند نزولی هر موقع که نفروختم اولش احساس کردم که ضرر کردم اما در بلند مدت مطمین باشید حتی گند ترین سهام ها هم بالاخره به سود میرسند . درست مثل امروز که اولش در صف فروش بودم و بعد اینکه از صف فروش خارج شدم بلافاصله صف ریخت و صف خرید شد