جزئیات خبر | فروم
بازگشت به خانه
امید | omomomwwwww
۱۴:۴۳:۰۱ ۱۴۰۵/۰۴/۰۱

ولراز اونهایی که سهامدار قدیمی این سهم هستند الان باید از نقطه فعلی 20درصد دیگه رشد کنه تا مثل امثال من تازه سر به سر بشن واقعا تو شرایط خاص مذاکرات و بدعهدی عوامل بورس که نمونه بارز اون سال 99 هستش ایا این امر اتفاق میوفته…؟ ولی تجربه این سهم و نوع معاملاتش میگه نه باید منتظر ماند تا ببینیم چه خوابی برامون دیدند

لیست اخبار