سخزر سود سهام واریز شد. مبارکتون باشه 🌱🙏
-
بورس .
عیار تا شپنا مونده کسی نمیاد توی عیار
-
واتوس یه سوال دارم . چرا واتوس ح چند سال قفل و رو قیمت 5.000 ریال ثابت است و واتوس به خاک مذلت نشسته و قیمتش 1.100 ریال ؟ چرا ! چرا ! این برای چندمین بار که مطلب می نویسم و امیدوارم در سایت شما درج شود . به اندازه کافی سوالم محترمانه بود ! به کسی بر نمی خوره ؟
-
ططلاطللا طلاططلا
خودرو چقد بهتون گفتم ایت سهمو نخرید که پولتونو بطورکامل ازدست می دهید این سهم دچار حباب نجومی شده این سهم دریایی از تعداد سهام هست ارزش این سهم 12 تا تک تومن بیشتر نیست
-
A N
ثتوسا چند روزه داره حجم های خوبی میخوره. در بازار منفی دیروز از صف فروش تا خرید و امروز هم صف خرید. من فعلا خودم فروشنده نیستم
-
کارگزاری تامین سرمایه نوین| NIBB.IR
🔹کاهش 53 هزار واحدی شاخض کل ▫️ارزش معاملات خرد امروز 46,271 واحد ثبت شد. ▫️در معاملات امروز بیشترین ارزش معاملات برای نمادهای وبملت، فملی و شپنا بود. #گزارش_پایانی_بازار @nibbroker | کارگزاری تامین سرمایه نوین
-
خودرو دیروز گفتم شپنا بخر گوش نکردی امروز 3% پولت بیشتر میشد
-
ثرود 🤣🤣🤣🤣
-
ثرود روند سهم تا 2200 تومن صعودی هستش حالا شما تا میتونی دیسلایک بزن
-
.Behnam Khodaverdi
همانطور که وبملت اوار شد و هشدار اونم سه روز داده شد
-
فرزام روحانی
غالبر این چیزا هوش مصنوعی نمیخواد هوش طبیعی میخواد اگه بنا بود هوش مصنوعی سیگنال بده، الان 100 درصد مردم توی سود بودن و تحلیل گر ها باید یه قدم عقب می نشستن