جزئیات خبر | فروم
بازگشت به خانه
| amir3822
۱۴:۵۹:۵۴ ۱۴۰۵/۰۴/۰۱

واتوس یه سوال دارم . چرا واتوس ح چند سال قفل و رو قیمت 5.000 ریال ثابت است و واتوس به خاک مذلت نشسته و قیمتش 1.100 ریال ؟ چرا ! چرا ! این برای چندمین بار که مطلب می نویسم و امیدوارم در سایت شما درج شود . به اندازه کافی سوالم محترمانه بود ! به کسی بر نمی خوره ؟

لیست اخبار