#ودی امیدوارم دوستان به حرف بنده گوش داده باشن برای فروش ودی و تبدیل به سهام خوب بازار ، از سقف هرروز فروش زدم شخصا و هروقت خواست حرکت کنه براحتی هرتعداد خواستم از بازارگردان ها و سپاهی میخرم
-
نیسان
#ثشاهد نمیذارن سهم رشد کنه میخوای اونایی که قیمت بالا خریدن بعد از چند سال که پولشون پودر شده و از تورم جا موندن دوست دارن سهام دارها با ضرر خارج بشن خدا ازشون نگذره
-
کانیجیا
#اروند شک ندارم چون من تونستم امروز بفروشم، قطعا فردا صف خرید میشه
-
تکسهم های طلایی
ثبهساز را با سود 80 الی 100 تومانی دارند منفی 150 تومان می فروشن یک فقره ملک ونک برگشت خورده به شرکت با ارزش چند همت همان ملک ونک را بفروشد اندازه مارکتش سود خواهد ساخت حالا سود امسالش به کنار صورت های مالی 6 ماهه نشان خواهد داد بازار چه اشتباهی می کند…
-
روزنامه اطلس اقتصاد
❇ دعوت تامین سرمایه خلیج فارس به مجمع؛ جزییات و ادرس جلسه اعلام شد 🔹 شرکت تامین سرمایه خلیج فارس با انتشار اگهی رسمی در سامانه کدال، از برگزاری مجمع عمومی عادی سالیانه خود خبر داد. این نشست راس ساعت 10:00 صبح روز چهارشنبه 10 تیرماه 1405 جهت بررسی عملکرد سال مالی منتهی به 29 اسفند 1404 تشکیل می شود. بر اساس این فرخوان، ارکان مدیریتی علاوه بر امکان حضور… 🔗 ادامه ی مطلب… 🌐 @atlaseqtesad https://atlaseqtesad.ir/108311/pgbank-annual-general-meeting-1405.html
-
تکسهم های طلایی
#وامید گزارش تلفیقی اومد و سودش هر سهم شد 361 تومن با سرمایه قدیم با سرمایه جدید هم سودش از 66 شد 93
-
وبملت وبملت از فردا بر میگرده
-
امیر لرستانی
غالبر تکلیف چیه فقط صبر اینجا جای فروش نیست واقعا حد ضرر 3000 وقتی حمایت بعدی 2800 باشه کاملا بی معنیه هرچند صفم هست
-
مهدیه افراشته
#شصفها دوستان سهامدار حقیقتا این رو قبول دارم در چنین شرایطی واریز بابت حق تقدم ها و سالهایی که بخاطر سودی که تقسیم نشده و پرونده هایی که وجود داشته و هست دوستان سهامدار البته برخی ها نگران و دلخورند که حتما هم در موضوعاتی حق به اونهاست اما حقیقتا این افزایش سرمایه راه رو برای پیشرفت و شکوفایی باز میکنه و خیلی هم زمان نمیبره این حس رو خواهیم داشت شرکت دیگه واقعا الان در مسیر خوبی قرار گرفته چه بسا امسال اتفاقلت واقعا خوبی رو از لحاظ حل پرونده های بجای مانده رو داشته باشیم این نگرانی که دیده میشه دیگه حقیقتا برای چنین زمانی نیست مال گذشته هاست که الان برخی رو کم طاقت و کم صبر کرده منجمله صندوق که کاملا مشخص بود حتی یک درصد هم رضایت به افزایش سرمایه نداشتند و ندارند و بهانه پشت بهانه و در اخر هم با یک جمله فرمودند به خودمان مربوطه که وجه ها رو واریز کنیم در نهایت بی میلی و نارضایتی البته شرکت این راه رو خواسته یا ناخواسته باید برود ی موضوع دیگه که خیلی مشخص بود چهره مدیران و برگزار کنندگان مجمع و مدیرعامل محترم و مابقی عزیزان که مسولیت داشتند طوری بود که واقعا انگار خودشان هم تمایل نداشتند به سهامداران فشار مضاعفی داشته باشند اما از طرفی مجبور به این کار شدند و این حس رو اونها بیشتر دریافته بودند که واقعا چندین ساله سهامدار شصفها هیچ چیزی عایدش نشده اما مطمن باشید تا اینجا که تحمل کردن دوستان واقعا بعد از این افزایش سرمایه ثمرات اون رو خواهیم دید بنده خواستم اون حس مجمع رو صرفا انتقال بدم امیدوارم شصفعا به جایگاه ارزشمند خودش برسه به امید خدا ما که خیلی امید داریم
-
Hamrahi Finance
مجوز افزایش سرمایه 498% #قشهد از محل تجدید ارزیابی و سود انباشته صادر شد
-
بولتن اقتصاد
🥇 طلا بخرید، کارمزد ندهید! صندوق طلای قیراط را از سامانه قله خریداری کنید و از 100% تخفیف کارمزد خرید بهره مند شوید. 🎁 علاوه بر این، در صورت رسیدن به حد نصاب طرح، 100 هزار تومان واحد صندوق شکوه اوج هدیه بگیرید. سرمایه گذاری در طلا، با مزایایی بیشتر از همیشه. 🔗 اطلاعات بیشتر 👉 🔗صدور انی صندوق طلا 👉 👉 @damavand_ib 🌐 http://damavand-ib.ir 📞 021-79637000 https://ghirat.damavand-ib.ir/ https://ghollehdib.ir/auth