✅گزارشات منتشر شده در #کدال 1405/04/01 #اوان 42 ریال سود محقق کرده است #وتوکا 440 ریال سود تقسیم کرد شرکت سیمان سفید شرق از زیرمجموعه های #سشرق در 9ماهه 7020 میلیارد ریال سود خالص داشت 2 برابر قبل #قچار و ثبت افزایش سرمایه #پیزد در گزارش 12ماهه حسابرسی شده به سود 718 ریالی رسیده است #فروی 35 ریال سود تقسیم کرد و… #اسیا #افق #اوان #بپویا #بسویچ #پکرمان #پیزد #حبندر #حفاری #خکار #دسبحا #دسبحان #سشرق #شبریز #شفارا #غدیس #فروی #قچار #قشهد #کباده #کسرا #کگاز #کگهر #لخزر #مرقام #واحیا #وبهمن #وتوکا #وساخت #ولغدر #ومهان 🔗 مشاهده مطلب 🆔 @farabibourse 🌐 www.kargozari.org https://kargozari.org/2026/06/22/%da%af%d8%b2%d8%a7%d8%b1%d8%b4%d8%a7%d8%aa-%d9%85%d9%86%d8%aa%d8%b4%d8%b1-%d8%b4%d8%af%d9%87-%d8%af%d8%b1-%da%a9%d8%af%d8%a7%d9%84-1405-04-01/
-
خروج پول رو نمی بینید؟! همین وبملت رو ببینین چقدر خروج پول حقیقی داشته امروز
-
غگلپا سود چرا واریز نمیشه
-
کارگزاری ملل پویا
🟡 بازدهی صندوق های طلا از ابتدای جنگ تا امروز عیار: 13%- زر: 14%- طلا: 15%- نفیس: 15%- ناب: 16%- جام طلا: 19%- رز ترنج: 20%- طلای 18 عیار: 21%- دلار: 3%- @melal_securities
-
امیر محمدی
سمگا تا بالای 320 تثبیت نداده سمگا جای خرید جدید نیست
-
عیار فقط فقط فردا وبملت بخرید راه داد هفته بعد قفل خرید خواهد شد
-
همیشه در سود
بهترین صنعت در ایران فقط صنعت سیمان است بهترین سهم هم سکرد است وقت خودتان را در سایر سهم ها تلف نکنید بالای 70 درصد سهم فاقد ارزش خرید است
-
وفتخار دوستان عزیز همونطور که قبلا هم عرض کردم این سهم تا حوالی 150 میره پس با ریختن صف خرید ، پیادتون نکنن از ما گقتن…
-
گلدا صندوق طلا نظرم دادم بنده علیرضا… باز ببینین دوستان نظرشون چیست
-
وفتخار امروزم دوشنبه وروددپول عالی داشت… حجم خوبی خورد اسیر بازیهای حقوقی ها نشید سهم ارزشمند است
-
احسان ر
عیار تنها صندوق طلا با حباب مثبت تو بازار فقط عیار اونم بعد از چهار ماه روند نزولی و یک ماه منفی هر روزه ، هر روز هم حقوقیش در حال فروش بیشترین مقدار در بین صندوق های طلا به بهانه کم کردن حباب مثبت.