جزئیات خبر | فروم
بازگشت به خانه
نگار بابایی | negar7.7
۱۴:۲۸:۵۸ ۱۴۰۵/۰۴/۰۱

عیار کاری که امسال برای جبران خسارات ها و کسری بودجه انجام میشه بازارها فرقی نمیکنه طلا بورس دلار خودرو برای سرمایه گذاری نا امن شدن شما سال قبل میگفتی بلاخره طلا با تورم رشد میکنه یا خودرو میخرم گرونتر میفروشم یا سهام دیگه 4 ساله رشدی نکرده بلاخره رشدش شروع میشه الان تو دو ماه گذشته فقط از مردم تو بازارهای مختلف نوسان گرفته شده و دقیقا لحظه ای که داره اعتماد شکل میگیره عمدا اوردن پایین که در نهایت من و شما بعد از کلی از دست دادن سرمایه چول رو ببریم بانک سپرده کنیم که چی بشه عقیم ساری پول اتفاق بیافته شما نه میتونی پولتو رشد بدی نه توان و جرات ورود به بازارهای دیگه رو داری به همین راحتی توشرایطی که دولت داره خدماتش رو گرون می کنه هزینه درمان دارو حمل و نقل اموزش و… هر روز گرون تر قدرت خرید ما هر روز کمتر بقیه بازارهایی که ما میتونستیم با تورم پیش بریم هم نوسانی و سرمایه اب کن

تعامل (Eng) 2.0
لیست اخبار