جزئیات خبر | فروم
بازگشت به خانه
| arash_56
۱۶:۴۳:۵۹ ۱۴۰۵/۰۴/۰۱

دوستان اگه یه سهم خوب با بنیاد بسیارعالی میخواید اون پتروشیمی نوری هست که بزودی افشای الف توپ داره،دوتا مجتمع جدیدالاحداث زدن تو همین هفته گذشته،هنگام و برداشت بار اول سهم الان 5600 هست و تا 9000 تومن قطعا میره یه کله

لیست اخبار