جزئیات خبر | فروم
بازگشت به خانه
| mehdiiii2025
۱۴:۲۶:۳۶ ۱۴۰۵/۰۴/۰۱

حفاری سودشو نوشته ابان ماه میده تازه اگه اونم بده با این رقم سود هم شاید دیدید نصف پول سهام رفت بلوکه شد که چهار ماه دیگه به خودمون پرداخت بشه دقیقا به خاطر همین مسیله که یه عده دوست ندارن تو مجمع شرکت کنن صف فروشه وگرنه ارزشش بالاست

لیست اخبار