جزئیات خبر | فروم
بازگشت به خانه
| tafte
۱۴:۲۰:۳۱ ۱۴۰۵/۰۴/۰۱

اهرم دوستانی که ط برج 4 دارن و سقفشون پرشده ، قیمت اعمال بعضی از ط ها مشخصه که بالاست و مشخصه که تا اخر تیر هر روزم صف فروش باشه به اون عدد نمیرسه و میسوزه مثل ط. 4028 و 4029 اگر بخواد دوباره سقف باز بشه معلوم نیست چقدر طول بکسه که 20درصد از سقف موقعیت ها خالی بشه تا دوباره قابل معامله بشه، ط 4025 رو ببینید روی 10 تومن اومده چون سقف پر شده و چندین روز است که داره نزول میکنه و صفر خواهد شد

لیست اخبار