جزئیات خبر | فروم
بازگشت به خانه
MEHRDAD | m211988
۱۴:۲۶:۱۷ ۱۴۰۵/۰۴/۰۱

#ثفارس اقا تورو خدا یکی بگه این سهم ت خ م ی چقد دیگه قراره بریزه من به حرف یکی اومدم خریدم 30ملیون تو ضررم،خواهشا یه نفر یه تحلیل درست از این سهم بزار ببینیم عاقبت مون چی میخواد بشه،الان سه روزه 8:45 میزارم برای فروش ولی اصلا فروش نمیره بخدا من تاصیکو هم داشتم ولی بلافاصله فروش میره حقوقیش میخره این سهم حقوققیش انگار م ر د ه ب ی ش ر ف

لیست اخبار