جزئیات خبر | فروم
بازگشت به خانه
Hamid Albo | a4z6
۱۴:۲۸:۵۶ ۱۴۰۵/۰۴/۰۱

وسپه در رشد اخیر بازار ، سهامدار وسپه ضرری که باید می کرد را دوبرابر کرده و کاریش نمیشه کرد. اگر بازار دوباره صعودی شد وسپه فقط ضررها را جبران میکند تازه اگر پا به پای بازار حرکت کند. پیشنهاد بنده خروج کامل پله ای در فرصت مناسب است.و گرنه از رشد بازار جا خواهید ماند

تعامل (Eng) 1.0
لیست اخبار