🔴 #لخزر سهامداران خود را به مجمع عمومی عادی سالیانه و فوق العاده فراخواند. 🕛 زمان مجمع: 13و 18 تیر عضو کانال اخبار مجامع شوید 👇 🆔️ @nabzemajame
-
امیر مو سی پور
خودرو مثل اینکه گفتن این منفی ها برای منافع سهامداران هستش و جای نگرانی نداره.
-
خودرو درود بر همگی همانطور که قبلا گفته شد در مسیر توافق ، دست اندازی هایی بوجود میاد که حتما حل خواهد شد گفتم از صف فروش به بالا حرکت میکنه امیدوارم استفاده کرده باشید
-
Vaziri
پکرمان طبق بررسی نمودارها فردا برمیگرده نگران نباشید گر صبر داشته باشی ز غوره حلوا سازید
-
فملی باید زمان افزایش سرمایه 37% ( از سود انباشته ) را تا تاریخ 14 / تیر / 1405 ..در کدال اطلاع رسانی کنند… در غیر اینصورت در مجمع عادی سالیانه ،، نحوه استفاده از ( سود انباشته) .را سوال کنید…
-
یاسین محمدی
#سیسکو اگهی ثبت افزایش سرمایه ثبت شد
-
صندوق های طلای بورس ایران
#طلا 18عیار محدوده های خرید پله اول 15500-16 پله دوم 13ت پله سوم 9/300در صورتی که برسه به این محدوده محدوده های مقاومتی 22-24-27-34 1/تیرماه /1405 📕 منبع؛👇 erfanitrade #طلا #عیار #صندوق_طلا👇 https://t.me/+bHOklXFcpZ00ZmIx
-
cafetrade_
تاپیکو غویتا خگستر پارسیان سپید ✅
-
کبیر
#ودی امیدوارم دوستان به حرف بنده گوش داده باشن برای فروش ودی و تبدیل به سهام خوب بازار ، از سقف هرروز فروش زدم شخصا و هروقت خواست حرکت کنه براحتی هرتعداد خواستم از بازارگردان ها و سپاهی میخرم
-
سمگا زیاده گویی نمیکنم. هر انچه گفتم درست بوده. ار تش تک نفره. با اختلاف زیاد کت تن خودم بوده. مگه میشه یک سال هر چی میگی درست باشه!!
-
وزیری
#پکرمان فردا برمیگرده نگران نباشید گر صبر داشته باشی ز غوره حلوا سازید