غالبر سلام به همگی
-
بازار برا رشد باید ورود پول داشته باشد اگر فردا هم خروج پول داشتیم بازار اصلاح بیشتری دارد فعلا شاخص بازی هست و حقوقی ها دارن جهت می دهند یک روز وبملت یک روز فملی یک روز شبندر و شپنا و بزودی کارشون با این نمادها تمام میشه. رشد سال 99 فقط بدلیل ورود شدید پول بود حتی در روزهایی که شاخص منفی بود. الان اون شرایط حاکم نیست و سه روز متوالی خروج پول بوده پس با احتیاط معامله کنید و گول عدد های خیالی شاخص چند میلیونی را نخورید الان هنوز نظر عموم مردم به بورس منفی است و پول زیاد سرمایه گذاری نمی کنند.احتیاط در معاملات شرط عقل است
-
ثبهساز یکی از بهترین هاست همه را خوشحال می کند صف های خرید متمادی را خواهیم داشت ان شا الله
-
رضا حاجیان
فملی تا اسفند سال اینده به 10 تومن میرسه بدون احتساب افزایش،سرمایه ها
-
فن افزار از فردا صف خرید
-
👑 💼
خزامیا و اما…فردا صف خرید
-
پول هوشمندصندوق طلا
🔴#گنج پنجمین #فروش_حقیقی در قیمت 136,602 ( 0.15% ) ساعت: 14:38 9نفر هر کد میانگین 210 میلیون تومان مجموعا 1,893میلیون تومان قدرت خریدار: 0.5 م.سی روز: 0.5 | سرانه حقیقی: 64 م.سی روز: 15 قیمت پایانی 136,739 ( 0.25% ) @fundSmartMoney2 1405/04/01
-
بهروز مولایی
چنوپا تا 1400 میریزه اونوقت بخرید
-
شاملا شاملا تا قبل از صحبت هایی که در مجمع شد عالی بود، بعد از مجمع باید منتظر گزارشات سه ماهه شرکت باشیم.
-
یا حسین یا فاطمه
ثشاهد بورس منصفانه نیست . بورس پاشو گذاشته رو گردن ما خفمون کرد
-
فزر فزر حداقل 50درصد جامانده