اهرم پیام دیروز در سابقه پیام ها نگاه کنید 👇👇 فردا همه صف فروش ها جمع میشه دوباره رنج منفی و دوباره میشه و دوباره جمع میشه(نظر شخصیه)، و فرصت خریده بخصوص کال اپشن ها سررسیدهای دورتر بخصوص ضملت ها
-
عیار شپدیس میگن خیلی جای رشد داره میگن فردا اخرین روز منفیشه
-
شساخت ارزش سهم 10هزار باسودی که ساخته
-
والبر رییس سندیکای تولیدکنندگان مواد دارویی، شیمیایی و بسته بندی دار ویی از حذف ناگهانی ارز ترجیحی برخی اقلام دارویی خبر داد. به گزارش خبرنگار خبرگزاری صدا و سیما؛ فرامرز اختراعی رییس سندیکای ماده تولیدکنندگان مواد دارویی، شیمیایی و بسته بندی دار ویی در نشست خبری پیرامون موضوع کمبود دارو گفت: 650 قلم ماده موثره دارویی را در کشور تولید می کنیم و ما بیش از 70 درصد از مواد موثره دارویی کشور را در داخل تولید می کنیم.
-
فرزام روحانی
سمگا جناب مفاخری سلام و ادب چیزی که شما در طول این چند سال گفتید، هیچ کمکی نکرد سهامدارن جدید به سهم اضافه شدن سهامداران خسته از سهم تشریف بردن و طی این دوران چند سال، من هدایت این کشتی رو بر عهده داشتم سیو سودهای خیلی شیرین تقدیم دوستان شد نقاط شیرین ورود، شرکت در افزایش سرمایه و خیلی چیزای دیگه این یعنی کت تن من بوده با تشکر از شما فرزام روحانی تحلیل گر - معامله گر
-
دی قوه قضاییه باید مثل بانک اینده وضعیت دی رو هم معلوم کنه شفاف سازی کنه اگر زیانده هست چطور میره دوباره دماوند میخره قبل از این که زیانش صفر نکرده پس چرا چند ماه قبل فروخت اگر سوداور شده چرا روی تابلو قیمتش دچار این وضعیت شده اقایون نمایندگان مجلس و قوه قضاییه فکری به حال سهامداران دی بکنید لطفا
-
am bourse
ثبهساز یکی از بدترین هاست همه را تا حالا ناراحت کرده تا دلتون بخواد صف های فروش متوالی دیدن
-
رویال بورس
🔹بالاترین سرانه خرید امروز ؛ #تاپکیش #خیمن #نطرین #فارس #کسعدی #شغدیر #حتاید #فنر 🗓1405/04/01 @Royalbourse_ir
-
صندوق های طلای بورس ایران
#عیار صندوقهای طلا همچنان اصلاح/ به کف حمایتی نزدیک می شوند #طلا #عیار #صندوق_طلا👇 https://t.me/+bHOklXFcpZ00ZmIx
-
احسان ر
عیار انقدر کلید نکنید رو حباب، شما میخوای طلا یا صندوق طلا بخری بنظرت الان وقتشه بگرد صندوق بدون حباب پیدا کن بخر الان لوتوس با نماد طلا حباب نداره اون رو بخر .
-
جعفر
فملی بعضی از دوستان تازه می خوان رو 800 بررسی کنند!!!