جزئیات خبر | فروم
بازگشت به خانه
احسان ر | ehsanraz
۱۴:۴۱:۰۴ ۱۴۰۵/۰۴/۰۱

عیار انقدر کلید نکنید رو حباب، شما میخوای طلا یا صندوق طلا بخری بنظرت الان وقتشه بگرد صندوق بدون حباب پیدا کن بخر الان لوتوس با نماد طلا حباب نداره اون رو بخر .

تعامل (Eng) 2.0
لیست اخبار